Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies "liian" vanha isäksi 33&36v jos lasten äiti on 21v&24v?

Vierailija
05.10.2012 |

Mielipiteitä siis. :)

Selvennykseksi vielä sanotaan jos kaikki eivät tajunneet, että tarkoitan siis että he saisivat 2 lasta ja esikoisen silloin kun nainen on 21-vuotias ja mies 33-vuotias ja toisen lapsen kun nainen on 24v ja mies 36v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nainen liian nuori. Pelkkä kysymys jo paljastaa lapsellisuuden.

Vierailija
2/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut lapseni 31, 34 v.

Mieheni oli silloin 34, 37 v.

Emme ole mielestäni mitenkään erityisen vanhoja vanhempia. Päiväkodin/koulun vanhempainilloissa ollaan melko keskivertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minä meinaan vielä lisääntyä, tulee äidin iäksi yli 33 ja isän yli 41. :D

Vierailija
4/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tarvitse lapsellinen olla jos kysyy jotakin? piti näköjään sunkin päästä taas vaan ilkeilemään toisille ihmisille.

Kyllä mä omasta mielestäni valmis äidiksi kanssa olisin, ennen 20v. en olisi lasten tekoa edes harkinnut.

Mutta nyt mielellään aloitan sen, ettei meillä tule tuon miehen iän kanssa "kiirre", että hänestä ei tarvitsisi niin hirmuisen vanhana kuitenkaan tulla sitten isukkia.

Se on vähän niin kun nyt tai ei koskaan.

Vierailija
5/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koulussa yhden lapsen isä tullut isäksi kuusikymppisenä. Siinä vaiheessa voi jo miettiä, onko isä varmasti elossa lapsensa koko lapsuuden ajan.

Vierailija
6/6 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on aika hyvät iät: Äiti on biologisesti parhaassa iässä, ja isällä jo jonkin verran taloudellista/henkistä pääomaa sitoutua perheeseen kaksikymppiseen mieheen verrattuna. Onnittelut siis lapsillenne, kaksi kärpästä yhdellä iskulla :)

Suurimmalle osalle tuonikäisistä naisistakaan ei ole liian myöhäistä lisääntyä, saati sitten miehelle kun perheenperustamisikää ei rajoita biologiset tekijät. Kulttuurinäkökulmasta tuo taas on aika keskiverto ikä tulla isäksi länsimaissa. Liian vanhaksi voi epäillä sitten, jos ukko ei todennäköisesti elä siihen asti kunnes lapsi on aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi