onko häpykarvat sama kuin hiusten oikea väri
Mulla ainakin vanhemmiten muuttunut.
Kommentit (47)
Elokuvassa MASH ...vai oliko se catch 22? Soltut löivät vetoa naisupseerin oikeasta hiustenväristä ja tämä sitten muka ratkesi sillä että pudotettiin suihkuverho ja mamma osoittautui oikeasti blondiksi.
Se on niin väärin. Minulla ainakin hiusten väri reagoi aurinkoon. Keskiruskea talvella, vaalea kesällä. Kehon karvoitus on kauttaaltaan tummempi mutta kesällä ero korostuu.
Toisaalta en ole montaa kertaa nähnyt blondeja pillukarvoja. Kerran, ja silloin nainen oli lähes albiino: hiukset olivat platinanvalkoiset, ja silloin kun nainen ei meinannut myös kulmakarvat ja jopa silmäripset olivat valkoiset.
Minulla on kaikki karvat vaaleita ja samaa sävyä. Hiukset, kulmat, ripset, pillukarvat. Ei mitenkään semmoiset loistavan platinavaaleat, mutta vaaleat.
Entisellä tyttöystävällä oli sellainen läpikuultavan vaalea "punatukkaisen iho" vaikka se ei ollutkaan punatukkainen mutta hiukset ja kulmakarvat olivat ohuet ja nekin jotenkin läpikuultavan oloisia aivan kuin niissä ei olisi ollut edes vaaleaa pigmenttiä.
Kainalokarvoja tai säärikarvoja en koskaan nähnyt ja pillukarvatkin vain sen ekan kerran kun mentiin sänkyyn. Ne olivat jopa aavistuksen punertavat mutta myös jotenkin läpikuultavia kuin aivan ohut nylonsiima ja alla oleva ihokin näkyi niiden läpi.
Se oli varmuuden vuoksi antanut niiden kasvaa kun ei vielä tiennyt kiihotunko posliinista vai rämemajavasta. Karvat kun sai ajeltua esileikkinä puhtaaksi mutta toisinpäin vaatisi parin kuukauden kasvatuksen että ulkonäön ja aromin saa kohdalleen.
Olen mies ja mulla häpykarvoitus on musta mutta hiukset ovat harmaat, aiemmin tummanruskeat. Ajelen kyllä hiukset siiliksi, joten juurikasvu voi vähän aikaa olla mustaa.
Vaimollani on vaaleat hiukset, tummat kulmat ja vaaleahkot häpykarvot jotka kesällä auringossa vaalentuvat lisää.
Omalla puolisolla on hieman punertava tukka, samoin alakarvoitus. Eli yhtäläisyys löytyy.
Hitto, melkein kaikki naiset ovat siis kaljuja kun niillä ei ole ollut pillunkarvoja!