onko häpykarvat sama kuin hiusten oikea väri
Mulla ainakin vanhemmiten muuttunut.
Kommentit (47)
Jaa-a, riippuu kaiketi ihmisestä.
Itsellä hiukset on tavalliset maantien väriset, kulmakarvat hieman tummemmat ja kropan muu karvoitus parta mukaanlukien hyvin tummaa.
Tuo saattaa olla totta että jos ripsetkin on todella vaaleat, silloin myös alapääkarvoitus vaalea.
Tällaisia supervaaleita näkee joskus.
Näin kerran albiinon keskieurooppalaisessa kylpylässä, hänellä oli valkoinen karvoitus, mikä tietysti ihan oletettavaa kun pigmenttiä ei kerran muodostu.
Minulla häpykarvat on punertavat. Hiukseni ovat vaaleat.
Olin silti erittäin yllättynyt, kun vauvallani oli punertavat hiukset. Aluksi tuntui, onko vauva ollenkaan minun. :)
Samanväriset kuin partakarvat, sitten myöhemmin kun niitä alkaa kasvaa.
Ei, mulla on paljon punapigmenttiä hiuksissa, mutta häpykarvoituksessa ei yhtään, ihan mustat. Joillain kyllä korreloi hiusten värin kanssa vaikkei olisi edes musta tukka, olen nähnyt miehen, jolla oli sellainen vaalea punertavat hiukset ja samanlainen intiimikarvoitus.
Ainakin jos pillukarvat ovat punertavat niin pitäisi olla rikos ajella niitä. Kunnon firecrotch on kuuminta mitä voi olla.
Kaikki naiset, olkaa ylpeitä pillunne karvoista! :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla häpykarvat on punertavat. Hiukseni ovat vaaleat.
Olin silti erittäin yllättynyt, kun vauvallani oli punertavat hiukset. Aluksi tuntui, onko vauva ollenkaan minun. :)
Sinulla ja lapsen isällä on tuo punahiuksisuus piilevänä ja lapsi sai sen molemmilta. Punahiuksisuus siis vaatii molemmilta vanhemmilta tuon geeni"virheen".
Meillä oli kerran keskustelu aiheesta, että onko aidolla punapäällä pimpussa punaisia karvoja? Erimielisyydet ratkaisi kaveri, jolla oli silloin aito punapää raouvana. Hän sanoi, että ei ole, mutta ympärillä kyllä!
häpykarvat, ja kulmakarvat + kainalokarvat mustat, tukka on lämminsävyinen ruskea
Alakerta oranssi/kupari, hiukset tummanruskeanpunertavat, kulmat vaaleat, samoin silmäripset
Jos värjää hiukset, niin muuttuuko alapään karvoitus saman väriseksi?
Hiukset tummanvaaleat, häpykarvat astetta tummemmat, eivät kovin tummat
Mulla on kulmakarvat tosi paljon vaaleammat.
Mulla taas toisinpäin. Häpykarvat on harvinaisen vaaleat, mitä nyt olen uimahallissa tiiraillut XD