Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko häpykarvat sama kuin hiusten oikea väri

Vierailija
19.08.2015 |

Mulla ainakin vanhemmiten muuttunut.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/47 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, häpykarvani ovat melkein mustat, mutta hiukseni ovat todella vaaleat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun h-karvasto on kuten tukka, beigeä kauttaaltaan. Kuulemma vanhemmiten kaikista tulee posliineja. Sitä odotellaan :D

Vierailija
4/47 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi vähän, kun yhdessä leffassa tummatukkainen juutalainen (arjalaiseksi tekeytyessään) värjäsi hiusten ohella myös alapäänsä ihan blondiksi, vaikka se oli aika tarpeetonta.

Minulla on sellaiset keskiruskeat, kulmakarvat ihan vaaleat ja hiukset tummuneet lapsuuden blondista tummanvaaleiksi.

Vierailija
5/47 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla alapään karvat on keskiruskeat, hiukset tummanvaaleat. Nuorena oli kunnon blondit hiukset ja silloinkin alapääkarvat oli samanväriset kuin nykyäänkin.

Vierailija
6/47 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistikää sitä turrea joskus niin ei tarvitse värejä ihmetellä.

Vierailija
7/47 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen kaikki karvat ripsitä alaspäin pois, mutta häpykarvoitukseni on tummaa, jaloissa ja kainaloissa vaaleaa ja hentoista, hiukset vaaleat, mutta kulmakarvat ja ripset ovat lähes mustat ja todella tuuheat. 

Vierailija
8/47 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on blondit hiukset ja melko vaaleat kulmakarvat, häpykarvoitus taas on hyvinkin tummaa. Samoin säärikarvat on tummempia kuin hiukseni.

Vierailija
9/47 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiukset ovat tummat maantienharmaat, kulmat vaaleanharmaat, ja pimppikarvaat kauniin punaruskeat. Ei oo reiluu.

Vierailija
10/47 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Ne ovat samaa väriä kuin kulmakarvat.

Vierailija
11/47 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne on paljon tummemmat kuin hiukset.

Vierailija
12/47 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on kaikki karvat hiuksista, jotka on keskiruskeat, alaspäin, ihan kellertävän vaaleita. Valitettaasti myös kulmakarvat. Toisaalta kiva ettei tarvi juuri ihokarvoja ajella kun ovat näkymättömän vaaleita, mutta toisaalta kaikki aina luulee että värjään hiuksiani "liian kovan tummiksi" kun on vaaleat ripset ja kulmat, vaikka en ole teini-iän jälkeen värjännyt.

Vierailija
13/47 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:17"]Eivät. Ne ovat samaa väriä kuin kulmakarvat.
[/quote]
Mulla on kulmakarvat tosi paljon vaaleammat.

Vierailija
14/47 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Karva on karva ja väri on väri. Näin ollen esim. käsivarsi ei ole polvi eikä nilkka ole kyynärpää.

Vierailija
15/47 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla ovat hiukset harmaantuneet (tai harmaantuisvat, jos en värjäisi), samoin häpykarvani ovat harmaantuneet. Ruskeaa ei juurikaan enää näy, lähes kaikki on harmaata, tai oikeammin valkoista.

Vierailija
16/47 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä punertavat munakarvat ja tumma tukka.  Lapsena oli ollut punaiset hiukset. Kulmakarvatkin ihan mustat.

Vierailija
17/47 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "häpykarvat sama kuin hiusten oikea väri"?

Mustatukkaisia lukuunottamatta häpykarvojen väri on yleensä tummempi kuin hiukset. Miten niiden väri olisi hiusten "oikea" väri? Hiusten väri on hiusten väri ja häpykarvojen väri on häpykarvojen väri. Mitähän oikein mahdat tarkoittaa?

Vierailija
18/47 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla täysin mustat karvat, mutta blondi lähes valkoinen tukka. Mulla alapääkaevat kiharat ja vähän yummemmat kuin tukka ja tukka on piikkisuora.

Vierailija
19/47 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis pidä yhtän paikkaansa! Mistäkö ap. tämmöisen keksi?

Vierailija
20/47 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos se väri määrittyykin kulmien siasta ripsien väristä. Yleensä ihmisillä on tuo alapään karvoitus tummaa, mutta niin ovat myös ripset. Olen nähnyt myös ihmisiä vaaleammilla ripsillä joten olisiko heillä sitten vaaleampi tuo karvoitus alakerrassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme