Kiitos sille joka laitoit sen itsetuhoisen nuoren viestin
...mahdollisesta koulusurmaajasta. Asia meni poliisille, poliisi sai tyypin kiinni ja toivottavasti saa nyt apua mielenterveysongelmiinsa. Poliisi oli erittäin onnellinen tästä ilmiannosta ja me mahdollisesti estettiin uusi koulusurma!
Kiitos vielä!
Kommentit (27)
Ja mikä ihmeen itsetuhoisen nuoren viesti??
Mä haluaisin uskoa tähän viestiin ja harmittaa kun en pysty uskoa.
Tietty, mutta täältä näin sen linkin siitä itsariviestistä.
En voi sitä uudestaan laittaa, kun täältä poistettiin se heti. Halusin vaan kiittää sitä tuntematonta jolta linkin "sain".
Tuli hyvä mieli, että äidit ja isit saa tänään lapset kotiin.
Olihan se sieltä thorista, mutta kaiken saa selville kun on keinot.
Ja mikä ihmeen itsetuhoisen nuoren viesti??
Sellainen missä oli koulusurmaan viittaavaa juttua. Ne ketjut on poistettu ja huhupuheiden mukaan tekstin linkittäjät bannattu.
Tietty, mutta täältä näin sen linkin siitä itsariviestistä.
En voi sitä uudestaan laittaa, kun täältä poistettiin se heti. Halusin vaan kiittää sitä tuntematonta jolta linkin "sain".
Tuli hyvä mieli, että äidit ja isit saa tänään lapset kotiin.
mistä olet lukenut että on otettu kiinni?
En ole lukenut, vaan puhuin kaverini kanssa joka ilmoitti poliisille. Ei poliisi kerro paikkakunnista tai mistään suoraan, mutta kiitosten määrästä päättelimme, että estettiin nyt tämän henkilön aikeet.
Se viesti oli siis totta.
koko linkki ja keskustelu, ehkä se oli asiatonta. Nettipoliisilleko tuollaiset ilmoittelette?
Kaveri, joka ilmoitti linkistä poliisille, sai poliisilta kiitoksia? Ottivat jälkikäteen yhteyttä?
En tiedä mihin ilmoitti.
Paljon kiitoksia siitä, että välititte!
Toivottavasti häiriintynyt nuori saa hoitoa.
Joo, sen ilmoittajan mieshän oli möksähtänyt kun mamma oli linkannut nettipoliisille asiasta, mutta taitaa miehelläkin olla syytä leppyä jos poliisit olivat kiitelleet toiminnasta.
Hyvin toimittu mammat!
Näin mulle kerrottiin. =)
Eikä mulla ole mitään syytä olla uskomatta kaveriani.
Ilmiantajalle ei kuulu pätkääkään onko kohde joutunut tutkintaan, kuulusteluun, putkaan, hoitoon tai pidätetyksi. Tällaista tietoa ei saa edes siloin, kun ilmoittaa epäilevänsä jotakuta rattijuopoksi.
Olen soittanut pari kertaa juuri rattijuopoista ja kerran vihjeen, kun arvelin nähneeni varkaat itse teossa.
Näin mulle kerrottiin. =)
Eikä mulla ole mitään syytä olla uskomatta kaveriani.
Tuttavalta, joka ilmoituksen teki.