Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö 13-vuotiaalla olla puku päällä kun on häissä vieraana?

Vierailija
04.10.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni tuo puku pienellä pojalla tai vähän isommallakin antaa perheestä vähän yksinkertaisen kuvan. Näyttäää vähän samanlaiselta kuin pikkutyttö ylinaisellisissa hepeneissä. Omilleni pukisin siistit housut ja paitapuseron, talvella neule tai villatakki lisäksi. Siis todella siistit (tummansinistä, valkoista, vaaleansinistä). Pukua tuskin ostaisin edes 15-vuotiaalle...vasta sitten joskus lähempänä ylioppilasikää.

ai niin, eihän se edes mene rippikouluun, kun se antaa vähän yksinkertaisen kuvan.

Vierailija
22/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin minun mielestä ei tarvitse aikuinen mieskään vaan suorat housut ja siisti kauluspaita riittää. Aika juntti olen vissiin:) Ja inhoan liian juhlallisia tilaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa lapsetkin on puettu kankeisiin pukuihin ihan sen takia kun näin on tehty 50-luvulta lähtien

Jonkun mielestä puku on junttia, mutta minusta golfclubiasut eli suorat housut ja neule ne vasta noloja häissä ovat. Jos mies voi pukea puvun, voi sen laittaa poikakin. Toki on perheitä, joissa pojat tulevat paikalle parhaassa skeittiasussa, mutta vaikka se jossain Helsingissä onkin ihan OK, niin muualla maassa noudatetaan yhä ikiaikaista pukukoodia 50-luvulta.

Vierailija
24/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puku päällä tullaan jo töihinkin ja ollaan olevinaan niin tärkeetä

tosin minun mielestä ei tarvitse aikuinen mieskään vaan suorat housut ja siisti kauluspaita riittää. Aika juntti olen vissiin:) Ja inhoan liian juhlallisia tilaisuuksia.

Vierailija
25/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippikouluikä lienee hyvä rajapyykki.

Vierailija
26/26 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma juuri 11-v oli tosi innoissaan puvusta päällää häissä. Hänestä oli hienoa näyttää siistiltä ja juhalliselta. Tytötkin puetaan häihin kauniisti, miksi pojan pitäisi olla just kauluspaidassa ja neuleessa?

Kukin tyylillään, mutta poikani sanoi häiden jälkeen, että "saanko vielä hetken pitää tätä päälläni"? Puku ei ollut oma, vaan vuokrattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan