Pitääkö 13-vuotiaalla olla puku päällä kun on häissä vieraana?
Kommentit (26)
tosin minun mielestä ei tarvitse aikuinen mieskään vaan suorat housut ja siisti kauluspaita riittää. Aika juntti olen vissiin:) Ja inhoan liian juhlallisia tilaisuuksia.
jossa lapsetkin on puettu kankeisiin pukuihin ihan sen takia kun näin on tehty 50-luvulta lähtien
Jonkun mielestä puku on junttia, mutta minusta golfclubiasut eli suorat housut ja neule ne vasta noloja häissä ovat. Jos mies voi pukea puvun, voi sen laittaa poikakin. Toki on perheitä, joissa pojat tulevat paikalle parhaassa skeittiasussa, mutta vaikka se jossain Helsingissä onkin ihan OK, niin muualla maassa noudatetaan yhä ikiaikaista pukukoodia 50-luvulta.
puku päällä tullaan jo töihinkin ja ollaan olevinaan niin tärkeetä
tosin minun mielestä ei tarvitse aikuinen mieskään vaan suorat housut ja siisti kauluspaita riittää. Aika juntti olen vissiin:) Ja inhoan liian juhlallisia tilaisuuksia.
Rippikouluikä lienee hyvä rajapyykki.
Oma juuri 11-v oli tosi innoissaan puvusta päällää häissä. Hänestä oli hienoa näyttää siistiltä ja juhalliselta. Tytötkin puetaan häihin kauniisti, miksi pojan pitäisi olla just kauluspaidassa ja neuleessa?
Kukin tyylillään, mutta poikani sanoi häiden jälkeen, että "saanko vielä hetken pitää tätä päälläni"? Puku ei ollut oma, vaan vuokrattu.
ai niin, eihän se edes mene rippikouluun, kun se antaa vähän yksinkertaisen kuvan.