Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
UUSI KOULUSURMAAJA??
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja se on kylla paljon pahempaa kuin noloa jos ei ilmoita tuollaisesta ja sitten jotain oikeasti sattuukin!
Voi herranpieksut, kuin noloa on SE ettei aikuinen ihminen kehtaa soittaa palvelunumeroon joka on juuri tuon tapaisia tilanteita varten olemassa ja puhua jollekin tuntemattomalle ihmiselle langan toisessa paassa.
Taa on jo samaa luokkaa kuin se ettei kehtaa menna sairaalaan laakareita hairitsemaan, kun voihan se olla ettei se tauti olekaan kuolemaksi...