Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään virtsatieinfektio edennyt munuaisiin asti?

Vierailija
29.11.2005 |

Minkälainen hoito on ja kuinka pitkä? Onko hoito varma?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

munuaisaltaan tulehdus,365 tulehdus arvot,40 kuumetta,kahta eri lääkettä meni suoneen ja viikko meni sairaalassa,imetin ja hoisin samalla 1kk ikästä vauvaamme,rankkaa oli.En tiedä onko hoito varmaa,mulla autto.

Vierailija
2/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin polille kun olin tosi kipeä, siis kuumetta ja veto pois ja muuta, ja siitä suoraan kolmeksi päiväksi tiputukseen ja sisään sairaalaan. Munuaisaltaantulehdus oli siis kyseessä. Ei siinä muuta ku antibioottikuuri päälle ja kyllä se parani. Sen jälkeen on pari kertaa ollut " normi" pissatulehdus ja oon ruvennu tarkemmaksi, että heti jos on oireita nii lääkäriin.

Tuossa sairaalakeikkatapauksessa pissatulehdus oli suht oireeton, joten sen takia pääs salakavalasti pahenemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt ovat vähän extreme-esimerkkejä. Useimmiten munuaisaltaan tulehdukset voidaan hoitaa kyllä ihan kotona, antibiootti tabletteina.

Vierailija
4/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin päivystykseen vasta kun kuumetta oli yli 40. Jouduin myös sairaalaan viikoksi, olin aika heikossa kunnossa. Hoito tehosi hyvin.

Vierailija
5/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin jokin aika viemässä pissanäytteen labraan mutta oli epäpuhdas. Hoitaja kyseli sitten, että olisiko mahdollisesti hiivasieni ja pyysi lääkärin kirjoittamaan reseptin siihen. Oireet hävisikin sen jälkeen joksikin aikaa. Nyt sitten olen ollut monta päivää kuumeessa, kauheassa lihassäryssä ja vuoteen omana. Tänään kävin veritesteissä ja huomenna vien pissanäytteen. Veritestissä leukosyytit oli koholla ja jokin muukin arvo. Olen melkein 100% varma, että kyseessä on tuo munuaisiin levinnyt tulehdus... Kiitos vastanneille.

Vierailija
6/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattiin sairaalassa kun menin todella kovien tuskien takia sinne,laittoivat mut kotia kun sanoivat että mulla on lonkan lihas jumissa siks lantion alueella kipuja no seuravan aamuna takas kovien tuskien takia ja päivän etsivät mikähän mua vaivaa,kipu oli kauheeta.Eli olen varmasti ääripää tapaus.

Miksi muuten kysyt tämmöstä,onko sulla epäily tulehduksesta?

Vierailija
7/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona lääkitys jatkui vielä tapletteina viikon.

Vierailija
8/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta vielä, kun mulla tulee veristä vuotoa vaikka kuukautiset loppui juuri, vajaa viikko sitten. Voiko moinen johtua tulehduksesta ja voiko pissanäytettä viedä? Tää on rasittavaa.

Vierailija
9/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitonen

Vierailija
10/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mun siskolla meni kesällä. 5 päivää laskimonsis. antibiootti ja suun kautta " hevoskuuri" päälle. Oli tosi pahana kyllä. Ei hävinny sittenkään vielä bakteeri ja taisi syödä vielä 2 kuuria.

Vierailija
11/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä aamuna särki selästä munuaisten kohdalta. Viikon kävi 2krt/vrk päivystyksessä antibiottitipassa, muun ajan lepäsi kotona.

Vierailija
12/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla oli pari kk sitten oireeton pissatulehdus. Kävi mielessä, ett entäpä jos ei ois huomattu ja ois edennyt. Mulla on onni onnettomuudessa se, että multa otetaan parin kk välein veri- ja pissakoe erään lääkityksen takia. Joten onneksi on tuo seula. (jaa pitäisipä taas käydä kokeissa...)

Vierailija
13/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatimaan lääkäreitä allekirjoittamaan reseptejä potilaista, joita eivät ole edes nähneet!

Vierailija
14/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ennekin kirjoitettu resepti puhelimitse vaivaan jota minulla ei ennemmin ollut ollut. Muutenkin ottaa päähän kun hoitotakuun tullessa voimaan ei lääkäriin tunnu pääsevän kun äärimmäisessä hädässä. Ap

Vierailija
15/15 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat kipoulääkkeet kyllä sain. Oli todella tuskallista. Mutta en siis joutunut sairaalaan.