Nuorisolla untuvatakit ja Uggit, ja ulkona 15 astetta lämmintä.
Jo on aikoihin eletty. Kun minä olin nuori, oli noloa pukeutua lämpimästi. Ilman pipoa oltiin 20 asteen pakkasellakin. Mistä tämä johtuu nyt että untuvatoppikset karvahupuilla laitetaan päälle lämpimällä ilmalla?
Kommentit (16)
eikä pelkästään nuoriso vaan myös vanhemmilla on talvisaapikkaat ja toppatakit...
Outoa..miksi ei pukeuduta sään mukaan ? Hellehän tuolla / täällä etelässä on.
Joo ja jos ois vähemmän vaatetta täällä valitettaisiin siitäkin :D Kyllä mun mielestä on parempi pukeutua reilusti kuin liian vähän!
Ne on ostaneet uudet vaatteet, joten tietty niitä pitää käyttää heti. Sama juttu keväällä. Oikeasti on vielä toppatakkikelit, mutta teinit kulkee narutopeissa yms, sillä ne on uudet vaatteet!
T: yläkoulun ope
kun nyt on jo toppavaatteet käytössä.
Muutenkin inhoan palelemista, ja pukeudun aina lämpimästi.
kuljen yleensä topissa tai T-paidassa ja esim. villatakissa tai hupparissa. Mut saahan nuoret esiintyä, ne on söpöjä :)
kun nyt on jo toppavaatteet käytössä.
Meinaatko, että jos ottaa lokakuussa talvivaatteet käyttöön, niin niillä ei tarkene enää tammikuussa, mutta jos ottaa talvivaatteet vasta joulukuussa käyttöön, niin sitten tarkenee silloin tammikuussakin?
Ei kai ne vaatteiden lämpöisyys tai lämmöneristys muutu vaikka ottaisi käyttöön jo kesäkuussa?
Että aika moni luulee vaatteiden lämpimyyden ja tarkenemisen olevan riippuvainen talvella siitä, mihin aikaan vaatteet on otettu käyttöön.
En ymmärrä mihin tälläinen naurettava luulo perustuu.
Sääli vain niitä Uggeja, kun ovat jalassa vesisateella tai kostealla säällä.
vaan niitä halpisversioita joista pohja niin linttaantunut että astuvat sillä kangasosalla.
vois sanoa, että harvoin näkee nuorisolla feikkejä, mammoilla enemmänkin =)
mulla täällä pääkaupngissa vaan pari keski-ikästä on julkisesti esiintynyt niissä järkyttävissä isoissa toppiksissansa.
Meillä istuu mammat hiekkalaatikon reunalla tuulipuvuissa ja pipot päässä +15 asteessa. Ja mua katsotaan paheksuvasti kun tarkenen mainiosti vielä hupparissa.... No tuijottelun aiheensa kullakin, ihmettelen vaan mitä noi pukee pakkasella.
Asumme ulkomailla ja täällä ei ole pakkasta koskaan, mutta uggeja käytetään ympäri vuoden.
Teinin äitinä tykkään paljon enemmän tästä lämpimästä muodista. Itse hytisin monet talvet ilman pipoa, ohkaisissa kengissä ja vaatteissa.
paikallaan tulee todella kylmä pelkässä hupparissa.
pipotkin olleet jo useamman vuoden muotia:)
ja täällä Jyväskylässä ainakin näkyi nuoriso tänäänkin pukeutuneen ihan säänmukaisesti. Ei ollut toppakuteita.