Hullujen päivien tuotteet julkaistu!
Kommentit (20)
Ettekste nähny mitään kivaa......?
Eikös ne oo aikasemmin ollu myös tossa kuvastossa?
Eikös ne oo aikasemmin ollu myös tossa kuvastossa?
ne näkee vaan paperiversiosta? Posti tuonee huomenna.
eikun sori, siitä oli tullut linkki sähköpostiin. Jep, nyt selailemaan, hassua kyllä että pitävät ne syyslomaviikolla
Olisi ollut edes yksi canada goosen tuote, mutta ei.
ei sitä ole vielä, vedättävät innokkaita
Tilaa Stokkan uutiskirje niin saat sen.
eikun sori, siitä oli tullut linkki sähköpostiin. Jep, nyt selailemaan, hassua kyllä että pitävät ne syyslomaviikolla
on syysloma ensi viikolla?
on syysloma ensi viikolla?
Laittakaapa linkki tänne niin päästään selaaminen kuvastoa. Mulle ei tullut vielä sähköpostiin, vaikka olen tilannut uutiskirjeen.
ainoastaan lasten timberlandin talvikengät saa saamatta (sama malli mikä muuten viime vuonna sokoksen 3+1-päivillä).
Lentoja ei tosiaan ollut ollenkaan.
Ihan ok valikoima
ja olen toissavuonna tilannut "uutiskirjeen".
No, olishan siellä ollut kaksi kivaa juttua: Samsungin ihana taulutelevisio 46 tuumaa 999 e, ja IPad 32 G 629 e, mutta ei vaan ole hoitovapaalaisena varaa laittaa noihin, vaikka hyviä tarjouksia ovat, ja tarvittais molempia. Katsotaan sitten ensivuonna, tai seuraavana, kun palaan töihin.
Lapselle ostan sieltä kengät, ja yhden hiustuotteen itselleni, korkeintaan sen Palmujukan kotiin siinä minun ostokset.
tilatkaa se uutiskirje niin saatte linkin. Niin minäkin tein viime vuonna. Prkle.
Samaa vanhaa siellä on, Interfacen sohvaa ja Korvelan mattoa. Artekin domus-tuoli melko edullisesti tosin.
mutta en lähde ryysikseen sitä hakemaan.
Merrelin talvikengät olivat ihan ok, tosin ostin just syyskuun kantiksen Merrellin talvikengät.
Aikuiset ihmiset! Pihtaavat jotain linkkiä. Hiekkalaatikolta päivää.
vinkistä. Kävin selaamassa, ja sama tonni sinne mennee kuin aina muulloinkin.