Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun yh:na oleva tapaa uuden miehen

Vierailija
04.10.2012 |

Niin kerrotteko heti lapsesta / lapsista? Onko tämä vaikuttanut uuteen mies ehdokkaaseen? Tai hylkääkö miehet naisen (seurustelu mielessä) jos kuulee tällä olevan lapsia?

Tuleva yh täällä vaan pohtii asioita, pelottaa vaan jäänkö yksin. :( Minulla vain yksi 3-vuotias lapsi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet ei halua naista jolla on lapsia, mutta kyllä kunnollisiakin miehiä saattaa löytää. Itse olen jo luovuttanut.

Vierailija
2/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä suosittelisin vakaasti kertomaan koko totuuden. Lapsi on aika tärkeä ja iso osa pakettia, jota tarjoat uudelle kumppanille. Ehdoton turn off on luultavasti se, jos lapsesta ei ole heti kertonut vaan sen sijaan pimittänyt tietoa. Kyllähän siinä uusi kumppaniehdokas miettii väkisinkin, mitä muuta on jäänyt kertomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistä yh löytää itselleen uuden miehen? Olen ihan murtunut kun joudun aloittamaan alusta miehen etsinnän, vaikken nyt heti mitään ukkoa tahdo, mutta tulevaisuudessa varmaankin.

Vierailija
4/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä jota se olisi haitannut jos on lapsia.....

Vierailija
5/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun osaa olla yksin ja on onnellinen yksin niin sitten miettii seuraavaa miestä.

Tottakai elämäntilanteesta kerrotaan heti, olisi aika outoa jättää niinkin osa elämää kuin omat lapset kertomatta.

Vierailija
6/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet ei halua naista jolla on lapsia, mutta kyllä kunnollisiakin miehiä saattaa löytää. Itse olen jo luovuttanut.

Ööö.. miten sellainen mies ei olisi kunnollinen, jos ei halua lapsia. Mun mielestä rehellisyys on hyvinkin "kunnollista".

Vierailija
7/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se lapsi mihinkään häviä kuitenkaan ja joskus on kerrottava

miksi kukaan haluaisi tuhlata aikaansa mieheen joka ei kestä ajatusta lapsesta?

Vierailija
8/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lapset (3) on tärkeintä koska olen heistä vastuussa. Jos joku ei heitä hyväksyisi, tervemenoa. Mutta ikinä, EI SIIS IKINÄ yli kymmenen vuoden aikana, ole tullut tilannetta että lapset olis olleet este, päinvastoin: miehiä olis ollut yli oman tarpeen mutta olen viihtynyt näin, ja sekä lapsettomat että "lapselliset" ovat oitis lapset hyväksyneet - johtuen varmaan siitä että mä itse olen totaalisesti sitoutunut kasvatusvastuuseeni ja lapsiani rakastan. Oikeastaan pelkästään positiivinen vaikuts on lapsilla ollut.

Kyllä siihen miesten kiinnostukseen vaikuttaa se että itse olet äitinä ns. sitoutunut äitiyteen, harva mies haluaa sellaista joka ei äidin osaansa hoida (tai jos niitä on, kannattaa näytä ovea saman tien sellaiselle)ja itsekin mukava ja AITO.

Vierailija
9/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo vielä tullu vastaan miestä jota se olisi haitannut jos on lapsia.....

Lapsiakin on useampi kuin yksi ja kyllä se tuli heti selväksi toisellekin. Silloin sinkkuaikoina tapasin miehiä bileissä, salilla, kaupassa, netissä...Yksi sitten oli lopulta yli muiden, vaikka kuinka pistin hanttiin. :)

Vierailija
10/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ainoalle varteenotettavalle miehelle. Kun miehet alkoivat iskemään minua, totesin vaan tyynesti, mulla on lapsi, painu hiiteen. En halunnut miestä elämään, koska yksin lapsen kanssa oli antoisampaa elämää. Pääsin töihin ja työkaverinani oli mies, juttelimme niistä näistä ja myös siitä, että minulla on lapsi. Mies oli minua 2 vuotta vanhempi. Niin lopulta kävi, että mies tuli meille kahville ja sille tielle on nyt jäänyt. Poika on aivan ihastunut mieheen, jota pitää isänään. Mieheni jumaloi poikaani ja meille on tulossa perheenlisäystä :) Kyllä niitä miehiä on, ketkä eivät välitä onko sinulla lapsia vai ei! :)

Vierailija
11/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on puolitoista vuotta. Enkä ole vielä seurustellut eron jälkeen. Olen tapaillut kyllä muutamia miehiä parikin kuukautta.

Yleinen näkemys on, ettei miestä häiritse lapset. Olen myös törmännyt miehiin, jotka eivät halua omia lapsia. Minä taas en halua lisää lapsia, mies oli tyytyväinen meidän pakettiin siksi. Suhde kaatui aivan muuhun kuin lapsiin.

Vierailija
12/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

askel naiselle aloittaa seurustelusuhde mun kanssa. Kaikin puolin olen kunnollinen mies, itsenäinen, työssäkäyvä, komea, mutta heti kun olen kertonut, että on lapsi edellisestä suhteestä, naiset eivät juuri haluakaan tavata. Varsinkin lapsettomat 30-35v naiset ovat todella nirsoja. No kai se viimeinen rakkaus vielä joskus minuunkin iskee.

Vierailija
13/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus täytyy kertoa, mulla lapsia on 4 ja ei ole hidastanut miehiä, tai olen valinnut sellaisia jotka on hyväksyneet mun lapset

Vierailija
14/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tuuri, hän on vähän päälle 20-vuotiaana kahden lapsen yh-isä ja löysi uuden naisystävän joka hyväksyy lapset

Vierailija
15/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä on miehiä joita lapset ei haittaa pätkääkään.

Ja aikas monella eronneella miehelläkin on lapsia edellisestä suhteesta, he tuskin murehtivat että kelpaavatko enää kellekään naiselle. Ihmettelen syvästi miksi tämä ongelma koskee aina vain niitä yh-äitejä.

Vierailija
16/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tee miehestä kunnollista tai kunnotonta jos ei halua elättää ja kasvattaa muiden lapsia. Se että edes ajattelet noin panee pikemminkin epäilemään sinun kunnollisuuttasi.

Vierailija
17/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen exä pyörii edelleen ympyröissä lapsen takia, mutta harvalle naiselle on ongelmatonta miehen exä. Mistähän tämäkin johtuu??

Vierailija
18/18 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

askel naiselle aloittaa seurustelusuhde mun kanssa. Kaikin puolin olen kunnollinen mies, itsenäinen, työssäkäyvä, komea, mutta heti kun olen kertonut, että on lapsi edellisestä suhteestä, naiset eivät juuri haluakaan tavata. Varsinkin lapsettomat 30-35v naiset ovat todella nirsoja. No kai se viimeinen rakkaus vielä joskus minuunkin iskee.

Kun ollaan yli 30 v. niin enemmän ihmettelen jossai lapsia ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi