Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämässäsi parhautta?

Vierailija
04.10.2012 |

Mikä tällä hetkellä saa olosi ihanaiseksi? Mikä on syksyssä parhautta? Oletko satteessa viihtyvä vai käperrytkö villasaahliin höyryävän yrttiteekupposen kera? Palavatko kynttilät?

Kerro!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna meillä on kivat juhlat tiedossa koko perheelle ja saa pukeutua parhaimpiinsa. Se on kivaa. Nuorimmainen päikkäreillä, mulla kahvitauko, sekin on kivaa :-) Viikon päästä lähdetään reissuun lämpöseen, se se vasta kivaa onkin! Syksy on ihan kivaa aikaa sateineen ja viilenevine ja pimentyvine iltoineen. Kohta saa alkaa fiilistelemään joulua :-)

Vierailija
2/9 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhautta on jonkinlainen uussana, ihan varmaan itse keksimäsi. Se voisi tarkoittaa jotenkin sitä, miten ollaan paras, mutta sillä ei voi kysyä, mitkä on elämässäsi parasta.

Parasta elämässäni on, että se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa olla kotiäitinä vielä vuoden. Lapset on kivassa iässä. Perussairaus suht hallinnassa ja keuhkokuumeestakin selvitty. Ja ukkokultakin on jees. Elo tuntuu tällä hetkellä jotenkin vaan niin ihanalta.

Vierailija
4/9 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on tehnyt kaiken ja hemmotellut. Esiteini poika on pötkötellty vieressäni ja halaillut varovasti, eti minuun satu. Molemmat ovat ihanasti huolehtineet ja halunneet kuulla tuntemuksiani. Poika sanoi, että häntä oli pelottanut muttei halunnut huolestuttaa minua. Nyt nuo tuolla laittavat ruokaa ja kesksutelevat autoista kaikessa rauhassa. Tämä on parasta :-)

Vierailija
5/9 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muita ilonaiheita en sitten keksikään.

Vierailija
6/9 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhautta on jonkinlainen uussana, ihan varmaan itse keksimäsi. Se voisi tarkoittaa jotenkin sitä, miten ollaan paras, mutta sillä ei voi kysyä, mitkä on elämässäsi parasta.

on ihan ite keksinyt tuota sanaa. Siihenhän törmää nykyisin kaikkialla, mutta 3 on ilmeisesti välttynyt kuulemasta sitä?

Vierailija
7/9 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan ite keksinyt tuota sanaa. Siihenhän törmää nykyisin kaikkialla, mutta 3 on ilmeisesti välttynyt kuulemasta sitä?

Se, että sitä kuulee kaikkialle ei tee siitä oikeata suomen kieltä. Kauhea sana.

Vierailija
8/9 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan joulua, silloin päivä jo pitenee.

En löydä mitään hyvää syksystä ja talvesta, heti kun vain mahdollista niin muutan suomesta pois.

Vierailija
9/9 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppikset, jotka odottavat mua metsässä. Lauantaina menen poimimaan :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä