Olen niin väärän miehen kanssa :(
Johonkin on nyt pakko avautua...
Olen 24-vuotias työssäkäyvä nuori, joka haaveilee perheen perustamisesta. Ulkoapäin katsottuna kaikki on hyvin, ulospäin suhde toimii ja mies on ihana, kohtelias, ystävällinen yms.
Ongelmana on se, ettei miestä kiinnosta seksi. Kyllä, luitte aivan oikein. Seksi ei kertakaikkiaan häntä kiinnosta. Miehestä tulisi varmasti hyvä, rakastava ja kaikinpuolin ihana isä lapselle..
... mutta ei helvetti soikoon mulle puolisoo. En kertakaikkiaan kestä ja jaksa tätä ainaista seksittömyyttä! Mieli on tehnyt pettää, mutta sitä en pysty tekeen. AS:ssa on tullu vietettyä monen monta iltaa..
Tää on niin noloakin..
Kommentit (11)
AS:ssa on tullu vietettyä monen monta iltaa..
Tää on niin noloakin..
Valaisetko tyhmälle, mikä on AS?
Mä en elämääni tuollaiseen tuhlais kun voit saada sekä hyvän isän että puolison...
AS:lle joku antoikin jo vastauksen, kiitos siitä!
Niinpä.. jos tää ei ois näin vaikeeta, olisin eronnut jo aikoja sitten. Mutta pitkästä suhteesta lähteminen on vaikeeta :( Kumpa itsellä olisikin enemmän voimia! Ja rohkeutta lähteä!
ap
AS:lle joku antoikin jo vastauksen, kiitos siitä!
Niinpä.. jos tää ei ois näin vaikeeta, olisin eronnut jo aikoja sitten. Mutta pitkästä suhteesta lähteminen on vaikeeta :( Kumpa itsellä olisikin enemmän voimia! Ja rohkeutta lähteä!
ap
Et oikeasti voi näivettää itseäsi seksittömässä liitossa. Mieti kymmenen vuoden päästä, kahdenkymmenen jne. Seksuaalisuus on ihmisen perustarve siinä missä syöminen ja juominenkin.
Oon teidän kanssa niin samaa mieltä! :/
Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä? Aloin juuri miettiä, millon meillä olis viimeks ollu seksiä.. Sanoisin ehkä 4 viikkoa sitten?! Ja olen aivan tosissani :/ Sitä ennen varmaan taas monta viikkoa, eli meillä on ehkä kerran kuussa seksiä?
Eikä sekään oo mitenkään erityisen hyvää.. mies tulee yleensä lähes heti, jonka jälkeen jotenkin räpläämällä yrittää sitten saada itsellenikin hyvää oloa..
ap
Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?
Meillä joka päivä paitsi tietty jos jompikumpi kipeänä tms. Mutta me ollaankin tällainen fossiilipari, kohta 20v yhdessä.
Voih, kateellinen olen :/ Nauttikaahan toisistanne meidänkin puolesta!
Voih, kateellinen olen :/ Nauttikaahan toisistanne meidänkin puolesta!
Miksi kiellät itseltäsi nautinnon? Miehiä on mailam täynnä, saat paremman kun uskallat irrottaa tutusta ja turvallisesta.
Unohdin tosiaan laittaa tuon ap:n loppuun, mutta kyllä, ap täällä kirjoittelee edelleen.
Ehkä pelottaa se kaikki, mitä siitä seuraisi... Kaikkien perheenjäsenten ja sukulaisten rekatio, he kun näkevät tässä "Villessä" vaan sen kaiken hyvän. On totta, että Ville on ahkera ja tunnollinen jne. Kaikki tulee tän Villen kanssa toimeen ja juttua riittää. Enhän kenellekkään vois (kehtaisi) sanoa, että juu, seksiin tai siis seksittömyyteen se meidän juttu kaatui!
Oon elänyt myös suhteessa, jossa seksi oli taivaallista. Niitä hetkiä oon alkanut miettiin entistä useemmin.. seksiä riitti lähes joka päivälle ja se oli ihanaa
Kai tiedät mistä vauvat tulevat?