Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen tehnyt 3 aborttia,haluatko kysyä jotain?

Vierailija
04.10.2012 |

Saa kysellä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka omatuntosi kestää moisen asian ja vielä sillä kehuskelun täällä? Taidat olla melkoinen kusipää ihmiseksi..

Vierailija
2/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kysyttävää. Taidat olla vähän hepsankeikka, etkä tajua ehkäistä, jos olet noin hame korvissa -tyyppiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 34-vuotias ja jouduin eka kertaa ottamaan sellaisen tänään, kun kondoomi hajosi.

Vähän paha olo oli kolme tuntia, mutta nyt ei tarvitse pelätä. Vaikka ei tämäkään kuulemma 100% ehkäisy ole.

Vierailija
4/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä sitten edes viitsi väittää, että joka kerralla oli ehkäisy kunnossa, se vaan "petti"...

Minusta kolmen abortin jälkeen pitäisi tehdä pakkosterilisaatio, koska kertoo elämänhallinnan puuttumisesta ja välinpitämättömyydestä.

Vierailija
5/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs vastaukset?

Vierailija
6/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ehkäisy kunnossa ollut jo vuosikausia.

Vierailija
7/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä sitten edes viitsi väittää, että joka kerralla oli ehkäisy kunnossa, se vaan "petti"...

Minusta kolmen abortin jälkeen pitäisi tehdä pakkosterilisaatio, koska kertoo elämänhallinnan puuttumisesta ja välinpitämättömyydestä.

ja 2 toivuttua lasta nykyisen mieheni kanssa.

Vierailija
8/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt viisi. Ja minulla on yksi lapsi jota rakastan enemmän kuin mitään maailmassa.

Vierailija
9/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli kyllä niin kamala kokemus (enemmän henkisesti kuin fyysisesti), etten toista kertaa olisi sitä enää tehnyt.

Te, joilla on tehty useampia abortteja? Oletteko te jotenkin välinpitämättömiä tai suoraan sanottuna typeriä? Erityisesti kun jälkipilleritkin on nykyisin saatavissa.

Vierailija
10/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla jälkiehkäisy pettänyt kolme kertaa että en nyt sanoisi välinpitämättömyydeksi. Yksi abortti tosi nuorena, yksi heti synnytyksen jälkeen

Vierailija
11/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista ettei ihminen opi yhdestä kerrasta? Yhden abortin ymmärtäisin, toista ja kolmatta en sitten millään.

Oletko päihteidenkäyttäjä tai entinen sellainen? Se on jotenkuten ainoa syy, minkä ymmärän ja hyväksyn, koska silloin ihminen ei ajattele muuta kun viinaa/huumeita, eli tavallaan syyntakeeton.

Siunausta pikkuenkeleille ja myös sinulle. Parempi niiden lasten on olla syntymättä, jos vaihtoehtona on huumeriippuvuus ja vieroitusoireet, mahdolliset kehityshäiriöt päihteistä johtuen, ja päihdeäiti, joka ei välttämättä pääse kuiville.

Siunausta pikkuenkeleille ja sinullekin ap.

Vierailija
12/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ehkäisy kunnossa ollut jo vuosikausia.

Ei tullut mieleesi hankkia jotain ehkäisymenetelmää sitten? Oli helpompaa tehdä 3 aborttia?

Vierailija
13/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla jälkiehkäisy pettänyt kolme kertaa että en nyt sanoisi välinpitämättömyydeksi. Yksi abortti tosi nuorena, yksi heti synnytyksen jälkeen

myös välinpitämättömyydeksi...

Vierailija
14/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ei, jos vaikka kondomi on hajonnut

Vierailija
15/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt viisi. Ja minulla on yksi lapsi jota rakastan enemmän kuin mitään maailmassa.

todella kylmän kuvan.. Ei sille mitään voi.

5 ABORTTIA? Mieti nyt itsekin vähän... Se nykyinen lapsesi jota niin väität rakastavasi, voisi olla yksi noista joiden et antanut elää.

Oletko koskaan miettinyt sitä?

Ja joo, minullekin on tehty yksi abortti. Kamala kokemus, ja en tekisi uudelleen...

Vierailija
16/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus toistella noita siunauksia.

Ilmeisesti ap ei ollutkaan päihderiippuvainen. En kyllä ymmärrä yhtään noin suurta välinpitämättömyyttä. Toivottavasti järkeä ja vastuuntuntoa on tullut sittemmin lisää...?

Vierailija
17/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo minusta enemmän kylmältä kommentilta kuullostaa "väität rakastavasi". huh, en ikinä voisi toiselle äidille noin sanoa. Ikinä ei voi tietää toisten elämäntilanteista. Minulla ennen lapseni syntymään TODELLA traumaattinen väkivaltainen kokemus, jonka vuoksi ole voinut jatkaa yhtäkään raskautta lapseni syntymän jälkeen. Että kannattaa miettiä ennenkuin alkaa niitä kiviä heittelemään.

Vierailija
18/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ei, jos vaikka kondomi on hajonnut

eihän sinun tapauksessasi siitä ollut kyse ollenkaan, eihän?

Älä viitsi jeesustella.

Kondomin hajoaminen oikeasti on ERITTÄIN harvinaista (kondomiehkäisyä vuosia menestyksellä käyttäneenä). Ja sinä väität että sinulla hajonnut 3 kertaa, sitten otit jälkiehkäisyn ja silti tulit raskaaksi? Paskapuhetta, ystäväiseni!

Vierailija
19/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo minusta enemmän kylmältä kommentilta kuullostaa "väität rakastavasi". huh, en ikinä voisi toiselle äidille noin sanoa. Ikinä ei voi tietää toisten elämäntilanteista. Minulla ennen lapseni syntymään TODELLA traumaattinen väkivaltainen kokemus, jonka vuoksi ole voinut jatkaa yhtäkään raskautta lapseni syntymän jälkeen. Että kannattaa miettiä ennenkuin alkaa niitä kiviä heittelemään.

Ihan ihme selittelyä...

Vierailija
20/30 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menestyksekkäästä kondomin käytöstä. KYllä sitä pahempiakin kummastuksia sattuu. Nimim. ehkäisyneuvolasta kolme vuotta vanhaksi menneitä kondomeja saanut