olen tehnyt 3 aborttia,haluatko kysyä jotain?
Saa kysellä.
Kommentit (30)
kyllä tuo minusta enemmän kylmältä kommentilta kuullostaa "väität rakastavasi". huh, en ikinä voisi toiselle äidille noin sanoa. Ikinä ei voi tietää toisten elämäntilanteista. Minulla ennen lapseni syntymään TODELLA traumaattinen väkivaltainen kokemus, jonka vuoksi ole voinut jatkaa yhtäkään raskautta lapseni syntymän jälkeen. Että kannattaa miettiä ennenkuin alkaa niitä kiviä heittelemään.
tuntematta yhtään mitään?
Ei tuo nyt ihan normaalilta tunne-elämältä kuulosta...
abortti on ainut vaihtoehto niin pakkohan se on. Ei mikään vähennä rakkauttani lasta kohtaan. Kyllä normiäidin tuon pitäisi ymmärtää.
mikään ehkäisymenetelmä sovi, kannatta miettiä myös sitä.
Niitä kun on kierukkaa, hormonaalista, on kondomia, on sterilisaatiota (ja kyllä, sen saa jos MIKÄÄN muu ehkäisykeino ei sovi).
Kummia ämmiä kun abortit sopivat fysiikalle, mutta mikään ehkäisy ei...
menestyksekkäästä kondomin käytöstä. KYllä sitä pahempiakin kummastuksia sattuu. Nimim. ehkäisyneuvolasta kolme vuotta vanhaksi menneitä kondomeja saanut
Koko ajan sysäät muille vastuun omasta ehkäisystäsi, milloin vika on ehkäisyneuvolassa ja milloin missäkin...
abortti on ainut vaihtoehto niin pakkohan se on. Ei mikään vähennä rakkauttani lasta kohtaan. Kyllä normiäidin tuon pitäisi ymmärtää.
Ei siis seksistä pidättäytyminen, ei ehkäiseminen.. Abortti, Sinun Ainoa Vaihtoehtosi.
Olet vastenmielinen.
Äläkä sitten edes viitsi väittää, että joka kerralla oli ehkäisy kunnossa, se vaan "petti"...
Minusta kolmen abortin jälkeen pitäisi tehdä pakkosterilisaatio, koska kertoo elämänhallinnan puuttumisesta ja välinpitämättömyydestä.
Vai ei voi kondomit hajota useampaan otteeseen...Seurustelin kolme vuotta miehen kanssa, jonka kanssa käytimme vain kondomia. Meiltä hajosi useampaan kertaan kondomi ja muutamia kertoja kävi niin,että kondomi oli luistanut pois paikoiltaan.
Kertaakaan en (luojan kiitos) tullut raskaaksi. Huomatkaahan, että jälkiehkäisyäkään ei saa määräänsä enempää käyttää!!!
Yhden abortin olen joutunut tekemään. Kokemus ei ollut miellyttävä, mutta olen pystynyt elää asian kanssa, koska se oli ainut ratkaisu.
On erittäin naurettavaa verrata syntynyttä lasta keskeytettyyn raskauteen. Tuskin tekään jeesustelijat rakastatte jokaista spontaania keskenmenoa yhtä paljon kuin omaa syntynyttä lastanne?
Ja päivääkään en usko, että te pidättäytyisitte seksistä vain sen tähden, ettei mikään ehkäisy käy tai sterilisoisitte itsenne 18-vuotiaana vain siksi, ettette joutuisi koskaan tekemään aborttia.
ymmärtäväisyydestä. Joillekin vain asiat ovat vaikeampia kuin toisille.
mikään ehkäisymenetelmä sovi, kannatta miettiä myös sitä.