Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oltiin viikko sitten miehen kanssa todella hienoissa ja täydellisen oloisissa häissä

Vierailija
04.10.2012 |

Miehen hyvä miespuolinen ystävä siis meni naimisiin. Häissä oli todella mukava tunnelma, tyylikäs juhlapaikka, hyvää live-musiikkia ja iloisia, sivistyneesti käyttäytyviä ihmisiä, ja hääparin rakkautta ja onnea kehuttiin monissa puheissa vuolaasti. Näyttivätkin ihanan onnellisilta.

Jälkikäteen mainitsin miehelle, että olipa harvinaisen aidon oloiset häät - yleensä en oikein tykkää häistä kun meno on niin teennäisen teatterimaista. Mies oli hetken hieman hiljaisena, ja kertoi sitten salaisuuden sulhasesta. Hänelle avioliitto oli kuulemma enemmän järkiratkaisu; ei erityisemmin pidä morsiamensa ulkonäöstä eikä tunne tätä kohtaan muuta kuin kaverillista kiintymystä. Ilmeisesti juuri tuo ulkonäkö vaikuttaa asiaan, kun kuulemma tämä sulhanen on aika ulkonäkökeskeinen vaikka ei itsekään ole mikään prinssi vaan ihan sellainen tavis. Morsian ei ole tosiaankaan mikään ruma, vaan ihan tavallisen nätti nainen. Ei vain siitäkään huolimatta täytä sulhasen ulkonäkökriteerejä.

Tämä sulhanen ei kuitenkaan ole koskaan onnistunut saamaan niitä naisia, joiden ulkonäköön hän on ihastunut, joten oli arvioinut että kannattaa nyt tarttua sitten siihen mitä voi saada. Asiaa oli käsitelty poikaporukalla illanistujaisissa useaan otteeseen.

Täytyy myöntää, että tuli kyllä aika karu fiilis tästä paljastuksesta. Jäin miettimään, kuinka yleistä tällainen mahtaa olla. Varmasti yleisempää kuin tiedetään, kun tällaisista ei varmaan kauhean julkisesti yleensä huudella.

Itse olen ulkonäöltäni suunnilleen tuota morsianta vastaava, ja en uskaltanut kysyä mieheltäni, ajatteleeko hänkin kenties samoin.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee vitsi ap:n vuodatus.

eli löytyhän niistä täydellisistä häistä karu virhe!

ei munkaan mies ole mikko von hertzenin näköinen, mutta silti sitä rakastan!

enkä minä sofie vergara :D

Vierailija
2/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia se sitten ihailee? Ja millainen on "tavallisen nätti"- onko se kuten Jaana Pelkonen vai kuin Jenni Haukio? Pelkästä ulkonäöstäkö se tosiaan on tuolla miehellä kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olisi kiva, jos häävieraiden sivistynyt keskustelu ja ehdottomasti lasten poissaolo takaisivat onnen, mutta harmillisesti se ei mene niin :(.

Vierailija
4/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään mies ei tunnustaisi ettei saa tarpeeksi kaunista naista

Vierailija
5/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia se sitten ihailee? Ja millainen on "tavallisen nätti"- onko se kuten Jaana Pelkonen vai kuin Jenni Haukio? Pelkästä ulkonäöstäkö se tosiaan on tuolla miehellä kiinni?

kun en ole ollut mukana niissä keskusteluissa.

Tavallisen nättejä ovat nuo molemmat mainitsemasi ja myös esim. Armi Toivanen. Tämä morsian ehkä muistuttaa noista eniten Toivasta, vaikka ei mitenkään erehdyttävästi. Oli häissä laitettuna ja meikattuna oikein kaunis mielestäni.

Ja ei varmastikaan ole pelkästä ulkonäöstä kiinni, tunnen tätä miestä kuitenkin sen verran että on ajattelevainen tyyppi eikä pidä tyhjäpäistä. Olin yllättynyt, että ulkonäöllä on silti noinkin paljon hänelle merkitystä.

Kyseessä ei ole provo ja tarkoitus ei ole haukkua ketään, vaan keskustella asiallisesti aiheesta, joka ainakin minun mielestäni on ihan vakava juttu.

ap

Vierailija
6/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko arvioit hääparin onne hääpaikan tyylikkyyden perusteella?

Vaan kerroin, että mielestäni he vaikuttivat aidosti onnellisilta häissään ja ihmisten puheet heille todella vilpittömiltä (niissä mm. kuvailtiin, kuinka pari kuhertelee ystävien illanistujaisissa jne.). Yleensä minulle tulee häissä sellainen ikävä olo, että pari haluaa vain päivän ajan näytellä onnellista ja rakastunutta ja sitä varten kyhätään kalliit kulissit. Nämä häät poikkesivat muista siinä, että tuollaista oloa ei tullut, ja olinkin siksi todella iloinen sieltä lähtiessämme. Tuntuu vain niin murheelliselta saada juuri tuosta parista tietää tällainen asia, että minun on pakko avautua siitä jotenkin. Ja kun tutuille en voi, ettei salaisuus leviä, niin avaudun täällä.

ap

Vierailija
7/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä ei ole keksitty juttu.

En tiedä ketään miestä joka julkisesti olisi sanonut ikinä kenellekään, että joku nainen ei ole tarpeeksi kaunis. Kuulostaa tosi omituiselle.

Vierailija
8/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään miestä joka julkisesti olisi sanonut ikinä kenellekään, että joku nainen ei ole tarpeeksi kaunis. Kuulostaa tosi omituiselle.

Ei sitä ole sanottu julkisesti, vaan miehelleni ja yhdelle toiselle hyvälle mieskaverille kolmen kesken luottamuksellisesti. Ja mieheni ei vain voinut elää asian kanssa yksin, joten kertoi siitä minulle (itse en tule varmasti kertomaan kenellekään; olen hyvä säilyttämään salaisuuksia, joten ei mies kauheasti vahinkoa tehnyt kertomalla minulle).

ap

Vierailija
9/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän ikään mennessä huomannut, miten äärimmäisen laskelmoivia miehet voivat olla. Ovat aivan sekaisin tunteissaan, tai oikeammin, heillä ei ole tunteita, ei ainakaan kovin vahvoja. Tekevät päätöksiä ulkomaisten seikkojen vuoksi. Oma x jäätti minut, koska toisella naisella oli hieno omakotitalo hienolla paikalla ja upea auto. Tiedän, että x arvostaa näitä asioita yli kaiken. Kulissit kunnossa.

Vierailija
10/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ainakin jotkut naiset sanoneet miehistä noin, lisäksi jotkut miehet on saattaneet sanoa minulle itselleni että haluaisivat paremman näköisen vaan eivät saa..(ja olen toki silti jäänyt suhteisiin, tiskirätti kun olen), että on minusta ihan uskottavaa. Lienenkö itse sitten niin pinnallinen mutta on mulle ulkonäöllä aika iso merkitys ja hyvinkin saatan erottaa toisistaan sen että kuinka hyvänä tyyppinä pidän miestä ja sitten taas kuinka paljon pidän ulkonäöstään.

Vierailija
11/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväporukka kuulostaa tyhjäpäiden kerholta. En voi ikinä kuvitella miestäni kavereineen porukalla haukkumaan meitä vaimoja. Aikuinen mies on ensisijassa lojaali perheelleen eikä "kaljaporukalleen".

Mieti ap, mitä se sun oma ukko siellä puhuu?

Vierailija
12/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka saavat sen kauneimman tuntemansa naisen.

Vierailija
13/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän alkuperäistä kirjoittajaa hyvin. Olen itse joskus miettinyt asiaa omalta kohdaltani. Tiedän mieheni ihailevan kauniita naisia (on itse hyvin vaatimattoman näköinen) ja olen itse enemmänkin se suohirviö kuin prinsessa... Joten olen joskus pohtinut ottiko mies sen minkä sai?

Epäilen samaa kuin alkuperäinen, hänen kuvailemaansa tapahtuu varmasti, siitä ei vain kauheasti huudella yleisesti. Jos joku on kuvitellut että kaikki avioliitot solmitaan puhtaasta rakkaudesta niin on aika karistaa pölyt silmistä. Ihmiset menevät naimisiin ja ovat yhdessä hyvin monista syistä...

Miehet puhuvat keskenään yllättävistä asioista ja hyvinkin henkilökohtaisista asioista, toisin kun naiset luulevat. Ainakin itse voin hyvinkin kuvitella että mieheni kaveripiiri olisi käsitellyt tuollaista asiaa keskenään. Päätellen niistä jutuista mitä minulle on joskus kerrottu...

Vierailija
14/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertookin enemmän sinusta kuin hääparin teeskentelystä?

On se nyt jotenkin kumma jos kaikki tuttavasi ovat häissään kauhean onnettomia ja näyttelevät vaan.

Oikeastiko arvioit hääparin onne hääpaikan tyylikkyyden perusteella?

Vaan kerroin, että mielestäni he vaikuttivat aidosti onnellisilta häissään ja ihmisten puheet heille todella vilpittömiltä (niissä mm. kuvailtiin, kuinka pari kuhertelee ystävien illanistujaisissa jne.). Yleensä minulle tulee häissä sellainen ikävä olo, että pari haluaa vain päivän ajan näytellä onnellista ja rakastunutta ja sitä varten kyhätään kalliit kulissit. Nämä häät poikkesivat muista siinä, että tuollaista oloa ei tullut, ja olinkin siksi todella iloinen sieltä lähtiessämme. Tuntuu vain niin murheelliselta saada juuri tuosta parista tietää tällainen asia, että minun on pakko avautua siitä jotenkin. Ja kun tutuille en voi, ettei salaisuus leviä, niin avaudun täällä. ap

Vierailija
15/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole sanottu julkisesti, vaan miehelleni ja yhdelle toiselle hyvälle mieskaverille kolmen kesken luottamuksellisesti. Ja mieheni ei vain voinut elää asian kanssa yksin, joten kertoi siitä minulle (itse en tule varmasti kertomaan kenellekään; olen hyvä säilyttämään salaisuuksia, joten ei mies kauheasti vahinkoa tehnyt kertomalla minulle).

ap

en ole ikinä kuullut, että joku olisi edes kaveriporukassa sanonut mitään noin junttia. Toki ihmiset ajattelevat yhtä jos toista mutta ei normaalisti tuollaisia sanota ääneen, ei ainakaan piireissä missä ei haluta tulla leimatuksi pinnalliseksi.

Vierailija
16/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ja on aika lihava ja mies on yhdessä rahojen vuoksi. Ihan itse on näin sanonut. Lapsikin heille on tullut.

Vierailija
17/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä kuullut, että joku olisi edes kaveriporukassa sanonut mitään noin junttia. Toki ihmiset ajattelevat yhtä jos toista mutta ei normaalisti tuollaisia sanota ääneen, ei ainakaan piireissä missä ei haluta tulla leimatuksi pinnalliseksi.

vaikket sinä olekaan kuullut, niin eihän se nyt varsinaisesti mitään todista. Hyvä, jos omat tuttavasi eivät ole pinnallisia, mutta minun käsitykseni mukaan suurin osa ihmisistä kyllä on. Ja koska se on minun mielestäni ihan luonnollista, niin en tajua, mitä väärää on siinä on- toki olisi paljon helpompaa, jos ulkonäöllä ei olisi kenellekään mitään väliä, vaan kun sillä on, todella paljon vieläpä.

Vierailija
18/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka monen miehen ydinkaveriporukkaan mahdat kuulua? Siis sellaiseen porukkaan, jossa puhutaan luottamuksellisesti kipeistäkin aiheista? Käytännössä kenelläkään yksittäisellä ihmisellä ei ole kovin hyvää näkyvyyttä siihen, mitä tällaisissa porukoissa puhutaan, ihan siksi että nuo porukat ovat pieniä.

Joten et voi paljon päätellä siitä, että et ole itse tuollaisia juttuja kuullut.

Vierailija
19/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikket sinä olekaan kuullut, niin eihän se nyt varsinaisesti mitään todista. Hyvä, jos omat tuttavasi eivät ole pinnallisia, mutta minun käsitykseni mukaan suurin osa ihmisistä kyllä on. Ja koska se on minun mielestäni ihan luonnollista, niin en tajua, mitä väärää on siinä on- toki olisi paljon helpompaa, jos ulkonäöllä ei olisi kenellekään mitään väliä, vaan kun sillä on, todella paljon vieläpä.

ei se että ulkonäöllä ei olisi mitään väliä.

Jos ei muuten niin itsesuojeluvaiston vuoksi. Koska on ikävää kun kaverit juoruaa näistä aatoksista eteenpäin niin kuin nyt tässäkin kävi, ja sitten saa tyhjäpään maineen ja se ruma vaimokin voi kuulla jotain kautta että ei oikeestaan kelpaiskaan.

Vierailija
20/52 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkei nyt TODELLA paljon, enkä nyt usko, että kaikki jotka ei ole naimisissa miss maailman haikailisi jonkun muun perään..ap:n kertomuksen mies voi olla sellainen, ettei se siltä vaimolta varsinaisesti tarvitse hirveästi mitään noin niin kuin henkisesti, että siis ei ole parisuhteessa saadakseen tukea ja paijausta ja jatkuvaa seuraa, jolloin sitten ulkoiset ominaisuudet on tärkeämpiä kuin jollekin toiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi