Uusi kansainvälinen penisvertailu ja Suomen miehet..
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012100416158331_lz.shtml
13,77cm !!
Ja silti tälle palstalle ovat eksyneet kaikki ne suomalaiset miehet, joilla on huomattavasti keskivertoa pitempi leka ja ne naiset, joilla on kokemusta vain näistä miehistä.
Tästä joku tutkija saisi mielenkiitoisen aiheen. Valehtelu-/liioittelumarginaalista nimittäin.
Kommentit (16)
Itsellä kokemusta n.20+ suomalaisesta naisesta ja pillun koko on huomattavan iso verrattuna esim ruotsalaisiin ja venäläisiin.
Voiko joku ihan oikeesti vakavalla naamalla sanoa että suomityttöjen tavara on tiukkaa??
opetteleppa lukemaan....Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan kaikkein pisimmät EREKTIOSSA olevat penikset löytyvät Kongon tasavallasta, jossa miehisen ulokkeen keskimääräinen pituus on 18 senttimetriä. Yleensäkin kooltaan suurimmat penikset löytyvät Afrikan mantereelta ja pienimmät Aasian pohjois- ja itäosista.
kongossa mitataan aina hanurista asti.opettele maantiedettä
Ettän näissä täytyy kyllä olla joku mittaustekninen juttu, joka vaikuttaa tuloksiin. Asiasta kiinnostunut tyttöystäväni mittasi mun elimen pituudeksi 17.5cm, eli mulla pitäisi tuon tuloksen perusteella olla yli neljä senttiä keskivertosuomimiestä pidempi.
En ole kyllä koskaan pitänyt itseäni millään lailla kookkaana, enkä siis usko, että tuo tulos voi pitää paikkaansa.
Kyllä normi suomalaisella on yli 16cm (luulenpa niin).
Minullakin on 21 cm eikä se nyt niin kauhian iso ole....
Uskon heti kun laitat kuvan tonne AV puolelle, tässä linkki:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1435904/miesten_vuor…
Ja se mitta siihen viereen ja kunnon kuva mistä saa selevän, sitten uskon sun 21 cm mulukun :)
Itse olen pisimmillään mitannut sentin pitemmän mitä kuvassa on, olen huomannut mittaeron paljon johtuneen puutteen pituudesta ja kiihkotilasta. 17 cm on se minkä voi joka päivä mitata ja sillä mennään!
t.17 cm kuvan laittanut jossa on mitta kuvassa.
ps. tosin en ole kahlannut ketjua läpi jos siellä sattuisi sun kuva jo olemaan, "kahdenkymmenenyhdensentinmelasta"
13,77??
YÖKS!!!!!!
Ettei nyt olisi jotain pikkupoikien mittoja, kyllä AIKUISELLA MIEHELLÄ yli 17 senttinen miehuus on! Kokemusta sen verran monesta miehestä löytyy että voi sanoa ettei tuo taulukko pidä yhtään paikkaansa. Kyllä se keskipituus ihan selkeästi 18-20 senttiä on. Uudestaan armeijaan tuollaiset 14 senttiset!!
Nuo on "lepomittoja".
Oma penikseni on erektiossa 29 cm, löysänä juurikin noin 14 cm
Uudestaan armeijaan tuollaiset 14 senttiset!!
Juu siel ne kasvaa!
???
no HERÄÄ! Ihan tuulesta temmattu ei kuitenkaan ole sanonta että armeijassa tehdään pojista MIEHIÄ. Nykyään on kaikenmaailman sivareita paljon enemmän kuin ennen. Ei ole ihme siis jos löytyy tuon kokoista miehuutta housuista! Kaikki armeijan käyneet testaamani miehet ovat olleet ihan MIEHEN kokoisia alapäästä.
Kyllä normi suomalaisella on yli 16cm (luulenpa niin).
Minullakin on 21 cm eikä se nyt niin kauhian iso ole....
Juu, kaikki osallistuneet tietenkin valehtelevat mitat alaspäin tällaisissa tutkimuksissa :-) herätkää jo, oma noin 30 miehen otanta tukee kyllä hyvin tuota tutkimusta, ei tätä palstaa.
ja uskoisin olevan aika keskikokoa. Paljon olen nähnyt kaluja, levossa tietenkin, armeijassa, koulussa, kavereiden kanssa saunoessa. Saman kokoisia ne on levossa vähintään kuin minulla. Sanoisin, että enemmän olen nähnyt isompia tai samankokoisia kuin pienempiä. Tuskinpa minulla suurenee erektiossa sen enempää kuin muillakaan.
opetteleppa lukemaan....Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan kaikkein pisimmät EREKTIOSSA olevat penikset löytyvät Kongon tasavallasta, jossa miehisen ulokkeen keskimääräinen pituus on 18 senttimetriä. Yleensäkin kooltaan suurimmat penikset löytyvät Afrikan mantereelta ja pienimmät Aasian pohjois- ja itäosista.