Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun menkat on myöhässä, vaikka mä käytän pillereitä?

Vierailija
03.10.2012 |

Voiko olla, että nämä pillerit ei enää sovikaan mulle? Näin on nimittäin käynyt ennenkin, mutta ei alusta asti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jatkanut sitten ihan normaalisti. Voiko se vaikuttaa?

ap

Vierailija
2/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minipillereitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jatkanut sitten ihan normaalisti. Voiko se vaikuttaa?

ap

kun olet pillereitä unohdellut...

Vierailija
4/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikaisemmin tehnyt samassa tilanteessa raskaustestin ja se oli negatiivinen. Siksi en usko, että olisin raskaana. Ärsyttävää tämä on, koska pillerit mulla on juuri siksi, että niiden kanssa rytmi on niin täsmällinen. Pitäisi olla.

ap

Vierailija
5/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikaisemmin tehnyt samassa tilanteessa raskaustestin ja se oli negatiivinen. Siksi en usko, että olisin raskaana. Ärsyttävää tämä on, koska pillerit mulla on juuri siksi, että niiden kanssa rytmi on niin täsmällinen. Pitäisi olla.

ap

Ei se ole vaarallista mitenkään ettei tyhjennysvuotoa aina tule, eikä tarkoita ettei pilleri sinulle sovi. Sitten se tietysti on ikävää jos tästä seuraa se että seuraavalla kierrolla alkaa vuoto kesken pillerilaatan (osalla käy näin hyvin matalahormonisella pillerillä), mutta jos näin ei käy niin ei haittaa mitään ettei vuotoa aina tule.

Vierailija
6/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan vaihtaa merkkiä, jos se korjaisi ongelman.

ap

Mä olen aikaisemmin tehnyt samassa tilanteessa raskaustestin ja se oli negatiivinen. Siksi en usko, että olisin raskaana. Ärsyttävää tämä on, koska pillerit mulla on juuri siksi, että niiden kanssa rytmi on niin täsmällinen. Pitäisi olla. ap

Ei se ole vaarallista mitenkään ettei tyhjennysvuotoa aina tule, eikä tarkoita ettei pilleri sinulle sovi. Sitten se tietysti on ikävää jos tästä seuraa se että seuraavalla kierrolla alkaa vuoto kesken pillerilaatan (osalla käy näin hyvin matalahormonisella pillerillä), mutta jos näin ei käy niin ei haittaa mitään ettei vuotoa aina tule.