Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voihan jehna, mies petti lupauksensa taas!

Vierailija
03.10.2012 |

näin se on: olen jo ihan valmis luopumaan miehestäni ja pitkästä suhteestamme! milloin on lupa luovuttaa jos miehellä on tapoja jotka eivät muutu vaikka hän lupaisikin?

kyse on lähinnä rahasta: mieheni on varakas, mutta rahat ovat tietenkin ulkomailla selllaisessa paikassa josta niitä ei noin vain voi ottaa. tästä syystä perheemme elää kituuttaa meidän juuri ja juuri toimeentulemiseen riittävällä palkalla. ottaa päähän!

mies omien sanojensa mukaan yrittää parhaansa järjestää meille varoja milloin mihinkin tarkoitukseen: autoon, taloon jne mutta AINA tapahtuu jotain eikä rahaa näy ei kuulu. en jaksa enää kuunnella pelkkiä sanoja, en vain jaksa! haluan elää elämääni nyt enkä sitten joskus!

mieleeni on tullutkin että mieheni yrittää huijata minua eikä mitään rahaa olekaan missään ja se on jo melko varma merkki siitä että kunnioitukseni ja luottamukseni häntä kohtaan on jo menetetty.. onkohan meillä enää tulevaisuutta yhdessä? miten voisin ratkaista tämän tilanteen? ja juu, lapsia on kolme.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kertoi varallisuudestaan? Kuinka paljon sitä on hänen mukaansa?

Onko mies itse tyytyväinen tämänhetkiseen elintasoonne?

Vierailija
2/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisko joku mulle myös neuvoja? miten etenisin tämän miehen kanssa? lasten vuoksi ei ole ihan simmpeliä lempata häntä pihallekaan varsinkin, kun hän on kaikin puolin kelpo aviomiesehdokas tätä yhtä asiaa lukuun ottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää lupailla.

Vierailija
4/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää lupailla.

mutta toisaalta jos vastaus on "ei ole" on siinä mielestäni aihetta heittää mies pellolle. jos vastaus on "kyllä ne ovat olemassa" jään edelleen lähtöruutuun! kinkkistä!

Vierailija
5/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsissä vai Cayman-saarilla?

Mä olen sitä mieltä, että jos yhdessä eletään ja lapsiakin on, niin kaikki on yhteistä. Jos toisella on rahaa ja arki pelkkien palkkojen varassa on hankalaa (teillä siis pienipalkkaiset työt molemmilla), niin silloin otetaan niistä "omista" rahoista koko porukan elämän helpottamiseksi.

Oletko missään vaiheessa saanut nauttia miehen varoista (lahjoja, lomia, mitään?), vai onko rahat olemassa pelkästään miehen puheissa?

Vierailija
6/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietää totuuden varallisuudesta, hanki lakimies ja yritä sitä kautta selvittää asia. Saattaa kyllä olla hankalaa, kun ette ole naimisissa. Mutta jos lapset ovat yhteisiä, niin ehkäpä onnistuu.

Toisekseen, minä en haluaisi olla tuollaisen miehen kanssa missään tekemisissä. Vaikka rahaa ei olisi, se ei minua haittaisi (hienot talot ja autot ei tee onnelliseksi), mutta kun luottamus ja rehellisyys puuttuisi, niin suhde olisi sitten siinä.

Sinuna olisin nyt kyllä varuillani, enkä ainakaan avioon menisi. Joissakin kulttuureissahan lapset kuuluu aina isälle ja tästä voisi erotilanteessa tulla myöhemmin erittäin pahoja ongelmia.

Miksi alistut kuuntelemaan tyhjiä lupauksia jostain mikä ei ikinä toteudu??

Vierailija
7/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko oikein, että olette viisihenkinen perhe? Tarvitsette isomman asunnon - pyydä että mies irrottaa niistä "EUn ulkopuolisista" varoistaan alkupääoman isompaan perheasuntoon.

Jos llmenee, että mies on valehdellut varallisuudestaan sinun on tietysti selvitettävä miksi hän on katsonut välttämättömäksi tehdä niin ja mitä mieltä sinä olet kun motiivit selviävät. Ja sehän sinun on selvitettävä myös, että missä muussa hän on valhdellut kuin tässä raha-asissa.

Jos rahat todella ovat olemassa teidän pitäisi mun järjen mukaan sopia miten rahat voisivat tulla perheenne hyväksi. Mitä varten mies panttaisi rahojaan - aikooko hän ottaa ne ruumisarkkuun mukaansa?

antaisko joku mulle myös neuvoja? miten etenisin tämän miehen kanssa? lasten vuoksi ei ole ihan simmpeliä lempata häntä pihallekaan varsinkin, kun hän on kaikin puolin kelpo aviomiesehdokas tätä yhtä asiaa lukuun ottamatta.

Vierailija
8/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo minusta kuulostaa siltä ettei niitä rahoja ole edes olemassa ellei mies sitten nosta niitä itselleen ja ostele esim. kallista elektroniikkaa ym. itselleen.

Jos mies on muuten kunnollinen niin voihan sitä ajatella että antaa tuon yhden (valheen) anteeksi. Sanot vaikka että unohdetaan ne rahat ja keskitytään elämään ilman niitä kun niitä ei tänne suomeen näemmä saada. Ja sitten koetatte muokata elämästänne sellaista että tulette toimeen sillä mitä tienaatte. Jos niitä rahoja ei ole olemassa on varmaan miehellekkin helpotus ettei niistä enää puhuta.

Vierailija
9/19 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on sijoittanut rahansa Nigeriaan. Montakos miljoonaa sieltä olikaan luvattu tulavaksi?

Vierailija
10/19 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se palkalla kituuttaminenkin ole ihan elämistä sekin? Kaikki kun on suhteellista.

Verotus ei tosiaan ole noin monimutkaista. Omaa kertaalleen verotettua varallisuutta ei veroteta muutoin kuin perinnönjaon tms. yhteydessä.

Jos ne eivät ole mitään hämäräperäisiä rahoja, niin siinätapauksessa niiden käyttämiseen Suomessa ei ole mitään estettä, eikä veroja tule. Jos taas toisaalta kyse on vilunkipelistä, niin silloin on ymmärrettävissä, ettei hän niitä halua Suomeen tuoda sen vuoksi.

Jos taas kyse on oikeasti vaikka jakamattomasta perinnöstä, joka on viety piiloon ulkomaille, niin ei hyvä heilu, siis itsepähän on asiansa sotkenut.

Vierailija
11/19 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rahat laittomasti saatu?

Vierailija
12/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten on todella pihi eikä haluaisi uhrata niistä penniäkään, jos kerran tulette toimeen palkoillannekin.

Mä en kyllä kehtaisi toisen rahoja olla vinkumassa, minusta oletus on että eletään sillä mitä tienataan. Mutta ymmärrän kyllä että jos on kusettanut ja puhunut varakkuudesta saadakseen sinut eikä varoja olekaan niin kyllähän silloin luottamus on kovilla.

Vierailija
13/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se juuri onkin: tämä tieto tuli vasta monta vuotta tapaamisemme jälkeen. emme ole naimisissa, joten minulle ei lain mukaan hänen omaisuutensa kuulukaan minulle.

en enää halua kuulla koko rahasta sanaakaan, sillä olen menettänyt uskoni koko juttuun ja tosiaan mieheeni. jos sitä rahaa ei ole, ei olisi tarvinnut mainita siitä sanallakaan! nyt ärsyttää lähinnä se, että niitä ei mitenkään saa suomeen, kun verotuskuviot on niin helevetin monimutkaiset!

Vierailija
14/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään todistetta varojen olemassaolosta, mitään paperia vaikka? Mistä ne ovat miehen mukaan peräisin?

Juttu haisee.

Vierailija
15/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vaatinut todisteita rahojen olemassaolosta. ne ovat siis EU:n ulkopuolella joten niiden saaminen voi todellakin olla hieman hankalaa.

Vierailija
16/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tuollainen mies on, jolla on noin epäselvät jutut? Onko hän ulkomaalainen? Miksi ette ole naimisissa?

Liian epämääräinen olisi minulle tuollainen mies.

Vierailija
17/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kituuttaisi monen lapsen kanssa jos on rahaa?Mistä tahansa maasta saa varoja alle viikossa joten olet tullut huijatuksi.

Mahtaako edes olla suomalainen mies?

Vierailija
18/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vaatinut todisteita rahojen olemassaolosta. ne ovat siis EU:n ulkopuolella joten niiden saaminen voi todellakin olla hieman hankalaa.

Lapsetkaan ei taida olla tän afrikkalaisen eihän?

Vierailija
19/19 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ei mieskään.