Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä demariäänestäjä, voitko perustella minulle äänestyskäyttäytymistäsi?

Vierailija
03.10.2012 |

Miksi demarit? Mitä yleistä hyvää haluat edistää tässä yhteiskunnassa?

Go!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistopuolueet ovat aina tavallisen palkansaajan ja prekariaatin asialla sortoa vastaan.

Kattele vaan ympärille mitä täällä tapahtuu. Tuskin sä niin herra olet, että olisit kaiken yläpuolella.

Vierailija
2/4 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinällään kovin yllättävää, mutta olisin mielelläni kuullut perusteluita moiselle äänestyspäätökselle - muitakin kuin että "olen demari jo 3. polvessa, äänestän ilman omaa ajatusta".

Ap.

En itse todellakaan tiedä mitä puoluetta vanhempani äänestävät tai isovanhempani joten ihan itse olen demareihin päätynyt. Kannatan tasa-arvoisia mahdollisuuksia kaikille, työläisten oikeuksia, julkisista varoista maksettavaa koulutusta ja terveydenhuoltoa sekä päivähoitoa. En kuitenkaan ole punavihreä vaan tiedän Suomen tarvitsevan teollisuutta ja yritystoimintaa enkä hyväksy vastikkeetonta rahanjakoa työHALUTTOMILLE. Ihmisellä tulee olla vastuu itsestään, mutta tiukoissa paikoissa pitää auttaa ihmisestä riippumatta. Olen myös ateisti joten kannatan uskonnonvapautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistopuolueet ovat aina tavallisen palkansaajan ja prekariaatin asialla sortoa vastaan. Kattele vaan ympärille mitä täällä tapahtuu. Tuskin sä niin herra olet, että olisit kaiken yläpuolella.

Jos vasemmisto on tavalllisen kansan asialla, niin miksi vasemmiston kannatus on yhdessä sukupolvessa lähes puolittunut? Onko tavallisesta kansasta tullut epätavallista?

Vierailija
4/4 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinällään kovin yllättävää, mutta olisin mielelläni kuullut perusteluita moiselle äänestyspäätökselle - muitakin kuin että "olen demari jo 3. polvessa, äänestän ilman omaa ajatusta".

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä