Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutuminen äitiys-/ hoitovapaalla?

Vierailija
03.10.2012 |

Voiko äitiyslomalla irtisanoutua työstään ihan samanlailla kuin muutenkin? Suunnitelmissa on muutto parin vuoden sisällä ja ajattelin ajoittaa sen siten että uudella paikkakunnalla pystyn etsimään uuden työn äitiysloman aikana, enkä näin ollen joudu "tyhjän päälle" tai työkkäriin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä irtisanoudutaan ihan samalla tavalla kuin olisit töissä paikan päällä firmassa etkä hoitovapaalla.

Vierailija
2/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. Itse olen irtisanoutunut hoitovapaalla ollessani.

Jos et töitä löytäisikään heti, oman irtisanoutumisen aiheuttama työkkärin määräämä karenssikin (3 kk) kuluu siitä päivästä, kun työsuhde lakkaa. Näin on riippumatta siitä, saatko esim. vanhempainrahaa tai kotihoidon tukea.

Irtisanoutumista suunittelevalle perhevapaan aikana irtisanoutuminen on itse asiassa todella hyvä vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat lomakorvaukset. Äitiysloma kerryttää vuosilomaa, mutta mun käsittääkseni töihin on palattava saadakseen kertyneestä lomasta hyödyn irti. Korjatkaa jos oon väärässä..

Vierailija
4/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se irtisanoutuminen ehdottomasti järkevää vapaiden aikana!

Vierailija
5/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA työsuhteen päättyessä. Sen sijaan _lomarahaa_ ei saa. Nämä ovat kaksi aivan eri asiaa!

t. nro 3

Mutta jos meet vielä äitiysloman jälkeen töihin ja irtisanoudut vasta sitten niin saat lomakorvaukset. Äitiysloma kerryttää vuosilomaa, mutta mun käsittääkseni töihin on palattava saadakseen kertyneestä lomasta hyödyn irti. Korjatkaa jos oon väärässä..

Vierailija
6/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomarahaa/ lomaltapaluurahaa ei saa.

niin saat lomakorvaukset. Äitiysloma kerryttää vuosilomaa, mutta mun käsittääkseni töihin on palattava saadakseen kertyneestä lomasta hyödyn irti. Korjatkaa jos oon väärässä..

Vierailija
7/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim. meni niin että olin ilmoittanut että palaan töihin esim. 31.1. ja mulla oli kuukauden irtisanomisaika, irtisanouduin tyyliin kuukaus ja 2pvää ennen ilmoittamaani töihinpaluu päivää. Niin työnantaja sanoi että mulla ei ole työvelvoitetta, eli sain kaikki lomakorvaukset, vaikka en palannutkaan töihin. Mutta tosiaan riippuu täysin työnantajasta.

Vierailija
8/8 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim. meni niin että olin ilmoittanut että palaan töihin esim. 31.1. ja mulla oli kuukauden irtisanomisaika, irtisanouduin tyyliin kuukaus ja 2pvää ennen ilmoittamaani töihinpaluu päivää. Niin työnantaja sanoi että mulla ei ole työvelvoitetta, eli sain kaikki lomakorvaukset, vaikka en palannutkaan töihin. Mutta tosiaan riippuu täysin työnantajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi