Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteenmuutto pitkän linjan " poikamiehen" kanssa

Vierailija
29.11.2005 |

Uskaltaisitko?

Mies on päälle 30 vuotias. Ei koskaan ollut avoliitossa (avioliitosta puhumattakaan). On seurustellut lyhyitä (lyhyin 6kk) ja pidempiä (pisin 4v.) pätkiä elämänsä varrella.

Minulla yksi lapsi. Olemme seurustelleet vuoden verran ja mies sopeutunut hyvin rytmiimme ja tulee lapsen kanssa loistavasti toimeen. Omia en halua, ja minunkin lapsilukuni on täynnä.

Muuton kanssa ei ole kiire eikä mitään aikataulua ole laadittu. Siitä on vain alettu hiljalleen puhua. Minua ei muuten pelota, mutta tuo että olisin ensimmäinen avovaimo... Imartelee tietysti, mutta vähän pelottaakin.

Omien sanojensa mukaan mies ei ole vain aiemmin halunnut asua kenenkään kanssa, ja on viihtynyt hyvin asuen yksin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleenikään, että siinä olisi jotain kummallista.

Ennen kuin aloimme seurustella (mies silloin 29 v) miehellä oli ollut vain yksi vakavampi seurustelusuhde, joka sekin kesti vain muutaman kuukauden.

Nyt olemme olleet naimisissa jo 15 vuotta, ja minusta mies on vieläkin tosi ihana!

Vierailija
2/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt yli 10 vuoden jälkeen olen alkanut miettiä minne ne hankitut ominaisuudet esim. oma-aloitteinen pyykinpesu ja omista asioista huolehtiminen kuten omien laskujen maksu on unohtuneet. kai sitä sitten itsenäisinkin degeneroituu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain että miestä pidetään tosi outona, kun ei tuohon ikään mennessä ole " kunnolla" seurustellut. Itse olen 25v. ja takanani on kaksikin avoliittoa. Luultavasti siksikin hiukan oudoksuttaa.

ap

Vierailija
4/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin naimisiin melkein 30v poikamiehen kanssa joka oli elänyt yksin kokoajan kotoa lähdetyään.Eikä juuri seurustellut.Ei siinä muuten mitään, mutta alussa oli todella vaikeaa saada sitä tilaa ja hänet ymmärtämään että kuvioissa olen myös minä ja kotimme on meidän koti, ei vain hänen.Nyt tulee 5v avioelämää ja kuviot hioutuneet.

Poikamiehestäkin saa passelin puolison.

Vierailija
5/5 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkänlinjan poikamiehestä saa. Ainakin minä olen saanut =)

30 v oli kun yhteen muutettiin eikä ole sopeutumisvaikeuksia ollut. Eikä ole kotitöistä tarvinnut riidellä kun mies osaa tehdä ja tekee kaikkea oma-alotteisesti.