Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torjutuksi tuleminen :(

Vierailija
03.10.2012 |

Olin eilen tarkoituksella ihana miehelleni. Kokkasin, siivosin ja järjestin pikku yllärin illaksi. Olin tosi kiltti ja huomaavainen, pusuttelin ja kosketin vähän joka välissä. Sitten tulee ilta ja sanon mennäänkö jo sänkyyn. Kiehnään hänen kimpussaan kuin viimeistä päivää ja mies vain sulkee silmänsä ja on kuin nukkuvinaan. Kyllä se vähän mua hali, mutta näki naamasta, että nukkuminen kiinnostaa sata kertaa enemmän kuin seksi. Sanoin sitten, että nuku sitten, jos kerran väsyttää ja mitä hän sanoo: "Nukutaan vaan. Huomenna voidaan sitten vaikka naida kaksi kertaa, heti aamusta ja sitten illalla uudestaan. Mä lupaan"

Meillä on molemmilla tänään vapaapäivä ja kas vain, illan puheet on taas unohdettu. Mitään hekumallista seksiä ei tippunut aamupalaksi. Illalla tuskin on syytä odottaa myöskään yhtään mitään, kun taas "väsyttää".

Mikä näitä miehiä vaivaa? Onko pakko vielä valehdella naiselle, että saa nukkua?

P.S. olen nuori (+20), 165/59, 75D ja kasvoiltani söpö.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni haise, koska käyn suihkussa päivittäin ja ajelen karvoituksen säännöllisesti... Rumuudesta en osaa sanoa mitään, mutta tuskin olen ihan kauhea, jos tuo vuosikaudet on jo jaksanut katsella minua.

se, että ajelet karvoituksen saa miehen kaikkoamaan? Jos hän haluaisi vuosien jälkeen naista eikä tyttöä?

Ehkä hän kierästi kiihottaa sut kuumaksi? 30 päivän kiihottelu, sen jälkeen voi tuntua kiihkeälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi