Keskustelupalstoja halkiovauvojen vanhemmille?
Hei!
Meille syntyi 8.11. tyttö, jolla on suulakihalkio. Olen etsinyt netistä keskustelupalstoja halkiolasten vanhemmille, mutta löysin vain www.halkio.fi. Tiedättekö muita? Olisi kiva käydä kyselemässä tietoa.
Onko yahoossa muuten enää ryhmää? Katselin aiempia keskusteluja tällä palstalla ja siellä oli tällainen osoite: http://health.groups.yahoo.com/group/hal kio/. Tämä ei ainakaan minulla toimi. Missä vika?
Sähköpostiosoitteeni on heleinon@luukku.com. Mielelläni juttelisin muiden halkiolasten äitien kanssa!
Kielo ja tyttö 3vk
Kommentit (5)
Minäkin olen yrittänyt etsiä osotteita keskustelufoorumeihin, mutta toi on ainut osote minkä oon löytänyt. Meille syntyi 12.marraskuuta tyttö, jolla on molemminpuoleinen huulihalkio. itse liityin SUHUPO ry:n jäseneksi. Sieltä tulee jäsenlehti muutaman kerran vuodessa ja he järjestävät myös erilaisia tapaamisia halkiolasten perheille ja heillähän on myös tukihenkilöitä, jos haluaa puhua jonkun kanssa. Mut ootki varmaan kuullu jo tosta SUHUPOsta. Noita keskustelufoorumeita on kyllä aika vaikea löytää, ja muutenkin musta ainakin tuntuu et muutenkin ihan vaan tietoa asiasta on aika vähän.
Liityin myös SUPOHU:n jäseneksi ja heidän keskustelusivuilleen tuo yahoon osoite tosiaan näyttää vievän. Siis se sama, minkä mainitsin ekassa viestissä, www.halkio.fi. Kiitoksia kuitenkin vastauksistanne! :)
Mulla 11kk vanha suulakihalkio-poika ja sulkuleikkauksesta nyt 2viikkoa aikaa. Jos haluat vaihtaa ajatuksia tms kirjoittele: mimma81@luukku.com
Talviterkuin: Mimma ja Poju 11kk
Moi!
Minusta juuri tuolta halkiosivustolta pääsee noille yahoo-keskustelusivuille. Kyseisillä sivuilla eräs äiti taisi vähän aikaa sitten mainita muutamista ulkomaalaisista sivustoista, mutta suomenkielisiä ei varsinaisesti muita ole, paitsi jotain pieniä juttuja löytyy mm. täältä vauva-palstalta esim. erityislasten alta....
Meillä myös halkiotyttö syntynyt 3/05
Hei!
Meille syntyi 8.11. tyttö, jolla on suulakihalkio. Olen etsinyt netistä keskustelupalstoja halkiolasten vanhemmille, mutta löysin vain www.halkio.fi. Tiedättekö muita? Olisi kiva käydä kyselemässä tietoa.
Onko yahoossa muuten enää ryhmää? Katselin aiempia keskusteluja tällä palstalla ja siellä oli tällainen osoite: http://health.groups.yahoo.com/group/hal kio/. Tämä ei ainakaan minulla toimi. Missä vika?
Sähköpostiosoitteeni on heleinon@luukku.com. Mielelläni juttelisin muiden halkiolasten äitien kanssa!
Kielo ja tyttö 3vk
[/quote]