Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut tyytyväinen Clear Bluen raskaustestiin?

Vierailija
03.10.2012 |

Minulla on tilanne sellainen, että nyt on kp 33, ei kuukautisia mutta kuukautismaisia tuntemuksia viikon ajan. Tein kp 29:n aikoihin Apteekin raskaustestin, joka näytti negatiivista. Tai no, siihen tuli valkoinen viivanpaikka, mutta ei itse viivaa.

Voisiko CB:n testi olla luotettava? En haluaisi heittää rahaa ns. kankkulan kaivoon, joten haluaisin tietää oletteko olleet tyytyväisiä tuohon markkinoiden kaliimpaan testiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen olen ollut herkkiin halppistesteihin,sofi-merkkisiin

Vierailija
2/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se muuten Clearblue. Se siis kertoi raskausviikotkin. Tosin olin jo pidemmällä kun tein testin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

negaa näytti kp 32/27, rinnat vihloi jne... Siellä se nega on päiväkodissa. (Aah ja silloin mainosti ainakin, että näyttäis jo ennen oletettuja menkkoja.)

Vierailija
4/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitavatko ihan normaalisti vaikka on ns. olematon lapsi? ;)

negaa näytti kp 32/27, rinnat vihloi jne... Siellä se nega on päiväkodissa. (Aah ja silloin mainosti ainakin, että näyttäis jo ennen oletettuja menkkoja.)

Vierailija
5/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen olen ollut herkkiin halppistesteihin,sofi-merkkisiin

En ainakaan apteekissa ole nähnyt.

Joo, CB:lla se herkkyys on 20-25 kun herkimmillä on 10, mutta ajattelin voisiko kuitenkin laatu korvata herkkyysasteen.

ap

Vierailija
6/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raskaustestin idea on hyvin yksinkertainen joten laadullisia eroja nyt ei hirveästi ole