Ruokaryhmän tuolit. Onko jollain kuvan mukaisia?
http://www.masku.com/tuotteet/c3-ruokailuryhmat-ja-vitriinit/c20-ruokai…
Onko tuollaiset nahkapäällsteiset hyvät? Niitä olen tässä jonkin aikaa katsellut. Niin nahka, kuin keinonahka.
Mietin helppohoitoisuutta lapsiperheessä.
Olen tuollaisia tuoleja jo pitkään katsellut.
Jos jollain on tuon tyylisiä niin kokemuksianne kaipaan. Kiitos
Kommentit (11)
Ompas halpa pöytäryhmä. Ihan hyvän näköinen. Laatu epäilyttää kun on niin edullinen.
Ompas halpa pöytäryhmä. Ihan hyvän näköinen. Laatu epäilyttää kun on niin edullinen.
Meillä on jo kaksi ruokaryhmää.
Ja nuo tuoli on sellaiset, että sopivat molempiin olemassa oleviin jos haluaa.
ap
Taitaa olla vaan vähän isommat. Hyvät on käytössä. Liat saa pyyhittyä pinnalta, ja hyvin ovat meillä kestäneet.
Noihinhan saa helposti huppuja päälle, jos joskus haluaisi erilaista ilmettä.
Eri kokoista tuoleja on markkinoilla. Tuossa nyt äkkiä oli hyvä kuva minkä muistin.
Olen käynyt usean liikkeen läpi. Katsonut ja istunut.
Koomista on se, että tulee halvemmaksi ostaa koko ruokaryhmä:)
Ja tarvitsen vain tuolit.
ap
Joo noi on hyvät. Voin lähettää kuvan itsestäni tuolissa, mullakin on irtonahka.
meillä maksaa yksi tuoli saman kuin tuo koko ryhmä normihintaisena...
onko seiskalla nyt hyvä mieli?
Leveilet kalliilla tuoleillasi, mutta onkohan laatu edes maksamasi hinnan arvoinen.
nahka on käypänen materiaali ruokapöydän tuoleihin. kiva istua perse hiessä keinonahalla.
Ja olen tosi tyytyväinen, olleet nyt 7 vuotta ja kuin uudet. Ja ne ovat miellyttävät käytössä.
Noista ei ole kokemusta (meillä ihan puutuolit), mutta tuo materiaalin nimi jäi kiinnostamaan.
Taitaa olla vaan vähän isommat. Hyvät on käytössä. Liat saa pyyhittyä pinnalta, ja hyvin ovat meillä kestäneet.
Noihinhan saa helposti huppuja päälle, jos joskus haluaisi erilaista ilmettä.