Mitä teillä ohjelmassa tänään?
Itse teen tänään lanttulaatikoita ja imelletettyä perunalaatikkoa.
Siinä se päivä meneenkin mukavasti.
Sitten ne on kaikki jouluiset laatikot tehty.
Kommentit (14)
muuten ei oo mitään erikoista, paitsi taaperon kanssa oleilua ja kotihommia.
Itse käyn spinningissä. Kotiin tultuamme syömme, lapsi päiväunille. Iltapäivällä normi kotitouhuja. Käymme ulkona ja odottelemme muuta perhettä kotiin. Illalka ei mitäön erityistä.
ja kunhan jaksan pukea (vielä nautin hetken yöpuvussa hiljentyneestä kodista kun kaikki muut lähti jo kuka minnekin) käyn kirjastossa, menen vanhempain varttiin päivällä, organisoin lapsen kaverikyläilyjä ja haen tarvittaessa, käyn illemmalla järjstämässä kirpputoripöytää ja ehkä leivon pullaa. Illalla käyn juoksemassa ja ehkä saunomme.
Ihana päivä, kunhan sais vaan tän alkavan migreenimäisen päänsäryn taltutettua pois... :(
Mulla on tänään autokoulu,
Vierailija - 03.10.12 08:37 (ID 15669043)
kohta lähdettävä käymään kaupassa.
Muutaman kuukapurkin tyhjennän pihalla ja kasvusäkit.
Petivaatteet varmaankin vaihdan myös ja siivoan makkarin..ja onhan noita muitakin kotihommia
Sain vasta aamukahvin juotua joten eipä ole tullut mietittyä.
Kohta lähdetään pojan kanssa metsälenkille (minä yritän etsiä sieniä), siinä menee varmaan pari tuntia. Sitten laitan pojan nukkumaan päiväunet ja itse ryhdyn tekemään koulujuttuja ja ehkä siivoilen vähän. Luultavasti myös renssaan ruoan niin ettei tarvitse tehdä muuta kuin kypsentää se ruoka-ajaksi.
Sitten kun poika herää, leikitään yhdessä, syödään ja käydään illalla saunassa.
Ah joo, ja päivällä ajattelin tehdä omenasoseet pakkaseen.
Leppoisa päivä.
kyselemään asuntolainaa ja illalla mahdollisesti jo tehdään tarjous. Töitä olis siinä välissä ja illalla sit raivokasta siivoamista asunnon myynti mielessä.
kun 4 lasta koulussa / töissä ja mies työmatkalla. Klo 14 töihin ja ....siinä se päivä sitten olikin. Ehkä kenkäkauupan kautta ennen töihin menoa.
Tag der Deutschen Einheit -> lorvailua, ehkä syömään jonnekin... oikeastaan pitäisi lähteä jonnekin jo aamiaiselle.
mulla on tänään taaperon hoitoa,kotitoitä,kauppassa ja postissa käynti,vanhemman lapsen haku päiväkodista iltapäivällä,sen jälkeen sukulaisia tulee käymään kaffella.
Arvatkaa vaan mitä mä teen silloin, kun muut aloittaa puuhat joulun eteen?
Niin mä otan rennosti.
Mukavasti oli erilaisia päiviä kaikilla vastaajilla.
t. ap
5v 4. päivä kuumeessa 38,5 kuumetta koko ajan nielussa valk peitteitä, vaikea juodakkin ei siis pysty syömään mitään. Eilen käytiin lääkärissä ja kefexin kuuri aloitettiin. Alkaa olla jo parempi. Kummitäti tulee illalla tänne muutamaksi yöksi niin menen huom töihin. Todellakin kiva apäästä töihin. Tykkään työstäni ja sisällä olo lasta hoiten on rankkaa. Eikä ole tytölläkään ollut kivaa :(