Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

- Tauski lahjoitti heijastimen, siinä kaikki, tylyttää Henna Peltonen.

Vierailija
02.10.2012 |

Henna Peltonen kertoo, ettei laulaja Tauski Peltonen ole osallistunut poikansa elämään juuri lainkaan.

Henna on pettynyt, ettei Tauski osallistunut synnytykseen.

- Jokainen laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, ja Tauskille levyttäminen oli oman lapsen syntymää tärkeämpi kokemus, Henna toteaa kylmän rauhallisesti.

- Olisin toivonut Tauskilta enemmän, sillä lapsi oli molempien toive. Toisaalta Tauskin tapa toimia ei tullut yllätyksenä. Hänen puheensa ja tekonsa eivät kohtaa.

Tauski123

Tauskille matka on tärkeämpi kuin ristiäiset

Syyskuussa syntyneen poikavauvan ristiäiset järjestetään lokakuun aikana.

- Ristiäiset ovat sinä aikana, kun Tauski on ulkomailla. Ei se minua haittaa, sillä ex-mieheni ei ole kauheasti osoittanut kiinnostusta lastaan kohtaan. Hän lähetti lapselleen lahjaksi heijastimen. Siinä kaikki, Henna kertoo.

Henna toivoo, että hänen lapsensa ja Tauskin lapset näkisivät toisiaan erosta huolimatta.

- En halua katkaista heidän välejään, vaikka olemme eronneet. Emme Tauskin kanssa palaa koskaan enää yhteen.

Minulla ei ole aikaa miehille

Henna nauttii arjesta Turussa kahden lapsen kanssa. Miehille sinkkuäidillä ei ole aikaa, vaikka hän kertookin saaneensa useita treffipyyntöjä Facebookin kautta.

- Vaikka miestä ei löydykään rinnalta, olen onnellinen. Nautin uudesta elämäntilanteesta. Pienokainen on kiltti ja helppo lapsi.

Henna on tehnyt jo paluun työelämään NiceKone-tanssiryhmän kanssa.

- Töitä on tehty ja tullaan tekemään sopivassa määrin. Olen lupautunut kehätytöksi.

(Seiska)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoittihan se spermansakin. Henna voi katsoa myös sinne omaan peiliin, löytyisköhän sieltä vastaus siihen että asiat ovat tuolla tolalla.

Vierailija
2/5 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai helistin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna Peltonen kertoo, ettei laulaja Tauski Peltonen ole osallistunut poikansa elämään juuri lainkaan.

Henna on pettynyt, ettei Tauski osallistunut synnytykseen.

- Jokainen laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, ja Tauskille levyttäminen oli oman lapsen syntymää tärkeämpi kokemus, Henna toteaa kylmän rauhallisesti.

- Olisin toivonut Tauskilta enemmän, sillä lapsi oli molempien toive. Toisaalta Tauskin tapa toimia ei tullut yllätyksenä. Hänen puheensa ja tekonsa eivät kohtaa.

Tauski123

Tauskille matka on tärkeämpi kuin ristiäiset

Syyskuussa syntyneen poikavauvan ristiäiset järjestetään lokakuun aikana.

- Ristiäiset ovat sinä aikana, kun Tauski on ulkomailla. Ei se minua haittaa, sillä ex-mieheni ei ole kauheasti osoittanut kiinnostusta lastaan kohtaan. Hän lähetti lapselleen lahjaksi heijastimen. Siinä kaikki, Henna kertoo.

Henna toivoo, että hänen lapsensa ja Tauskin lapset näkisivät toisiaan erosta huolimatta.

- En halua katkaista heidän välejään, vaikka olemme eronneet. Emme Tauskin kanssa palaa koskaan enää yhteen.

Minulla ei ole aikaa miehille

Henna nauttii arjesta Turussa kahden lapsen kanssa. Miehille sinkkuäidillä ei ole aikaa, vaikka hän kertookin saaneensa useita treffipyyntöjä Facebookin kautta.

- Vaikka miestä ei löydykään rinnalta, olen onnellinen. Nautin uudesta elämäntilanteesta. Pienokainen on kiltti ja helppo lapsi.

Henna on tehnyt jo paluun työelämään NiceKone-tanssiryhmän kanssa.

- Töitä on tehty ja tullaan tekemään sopivassa määrin. Olen lupautunut kehätytöksi.

(Seiska)

Vierailija
4/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan pohtii (entisen) parisuhteen asioita julkisesti?

Vierailija
5/5 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski eestä, Tauski takaa, Tauski istuu, Tauski makaa. Tauski maassa, Tauski puussa, Tauski tanssii olutta suussa. Miten te jaksatte jauhaa yhdestä hyypiöstä vuodesta toiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän