Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö "määräävän" anopin kanssa. .

Vierailija
02.10.2012 |

Siis pystyykä asumaan samalla paikkakunnalla ja vieläpä olemaan hyvissä väleissä? Mulla on ihan mukava ja auttavainen anoppi, mutta olen huomannut että on melko määräävä ja aika hanakka ottamaan kantaa lastensa elämään. . Itse olen kans aika voimakastahtoinen. Tuleekohan lähekkäin asumisesta muuta kuin sota? Vai voiko sitä oppia tulemaan toimeen? Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sanot kaikkeen vaan, että joo joo. Mutta teet kuitenkin sitten niinkuin haluat.

Vierailija
2/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sanot kaikkeen vaan, että joo joo. Mutta teet kuitenkin sitten niinkuin haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ojentaa siitä, että minä määrään oman kotini kaapin paikan :) Josku joutuu vähän kovasanaisesti toppuuttelemaan asioihin puuttumista, mutta mulla anoppi kyllä uskoo ja käyttäytyy ihan kiltisti jonkun aikaa. Mutta aika säännöllisesti yrittää käydä määräilemään liikaa.

En missään tapauksessa suosittele joo-joota. Mun anopin omat lapset ja aviomies joo-joottelee ja anoppi kuvittelee, että voi määräillä ihmisiä miten vain.

Vierailija
4/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskin siitä että joku tulee kotiini ja elämääni määräilemään ja mun on vain kuunneltava ahdistaa.Toisaalta en haluaisi riidelläkkään.. Saapa nähdä uskalletaanko muuttaa.

ap

Vierailija
5/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa suosittele joo-joota. Mun anopin omat lapset ja aviomies joo-joottelee ja anoppi kuvittelee, että voi määräillä ihmisiä miten vain.

Meillä anoppi paasaa useinkin ties miestä ja koska kukana ei jaksa kommentoida hänen juttujaan, hän kuvittelee meidän kuuntelevan.

Vastaus ap:n ongelmaan: Juuri tästä syystä emme aio koskaan muuttaa anopin kanssa samaan kaupunkiin. Arvostamme omaa rauhaa emmekä jaksa kuunnella anopin höpinöitä.

Vierailija
6/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet kotiinsa päsmäröimään ja pätemään.

Vierailija
7/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tarkkana, ettei mikään anopin haluama muutos siirry teillekin tavaksi.

Parasta olisi, jos anoppi voisi auttaa teitä kotoaan käsin. Voisivatko lapsenne mennä anoppilaan ennemminkin kuin anoppi teille?

Anopille voisi kotonanne osoittaa selkeän aseman vieraana. Tyyliin, juo kahvisi ja heippa, meillä onkin muuta ohjelmaa tänä iltana. Ja soitttakoon etukäteen, että sopiiko tulla. Kotiavaimianne ei kannata antaa, kuin loamamatkanne ajaksi enintään.

Vierailija
8/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kerran tuon erehdyksen teki. Arvosteli siivon ja paasasi neuvoja miten paikat pysyy järjestyksessä. Silloin väleihin tuli jonkilainen särö. . pyysi kyllä myöhemmin anteeksi, mutta joitain asioita ei vain unohda.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä