Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oli kisa ingmanilta että mikä jäätelömaku olis kiva

Vierailija
02.10.2012 |

vastasin että nimi vois olla kanadan unelma ja makuna pekaanipähkinä ja vaahterasiirappi. ja tadaa se on nyt ingmanin uutuus maku.. sattumaa vai vietiinkö multa kunnia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole tullut.. ja ainakin mun mielestä vaahterasiirappi & pähkinä on aika erikoinen jäätelömaku

ap

ollut kyllä mitenkään originelli idea tuo sinun ideasi. Ben & Jerry's Vermonster on juuri tuo "sinun keksintösi", ja vaahterasiirappi-saksanpähkinää on esim. Mövenpickillä ollut jo ainakin 25 vuotta.

Vierailija
2/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden jäätelömaun tekemiseen mene vuosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen nimi ole kanadan unelma vaan kanadan vaahterasiirappi eikä makuna ole pekaanipähkinä vaan kandeeratut saksanpähkinät.

En tiedä vietiinkö kunnia, ehkä joku muukin ajatteli samaa.

Vierailija
4/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisten kilpailujen takana nimenomaan ole saada uusia ideoita tuotteisiin? Miksi vastasit, jos et haluaisi ajatustasi käytettävän?

Vierailija
5/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko osallistumisohjeet? Yleensä nuo hyvin pidättää oikeudet nimiin, makuihin ja resepteihin itselleen kaikissa tuollasissa kisoissa!

Oon kerran osallistunut yhden lehden leivontakisaan. Tulin palkituksi. Lehdessä tietysti mainittiin nimeltä. Parin vuoden päästä tuli yllätys, kun eräs tuttava sattumalta bongasi saman resepti yhtiön julkaisemasta keittokirjasta. Siinä ei mainittu sanallakaan, että osa resepteistä oli alkujaan lukijoiden lähettämiä reseptejä.

Tai sitten joku muu on ehdottanut samaa. Ettei vaan ollut rasti ruutuun-ehdotus?

Vierailija
6/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole tullut.. ja ainakin mun mielestä vaahterasiirappi & pähkinä on aika erikoinen jäätelömaku

ap

Vierailija
7/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Esim. tässä Rainbown versio samasta http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/jaatelot/rainbow-…

Vierailija
8/8 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien osallistujien kesken.