oli kisa ingmanilta että mikä jäätelömaku olis kiva
vastasin että nimi vois olla kanadan unelma ja makuna pekaanipähkinä ja vaahterasiirappi. ja tadaa se on nyt ingmanin uutuus maku.. sattumaa vai vietiinkö multa kunnia?
Kommentit (8)
Uuden jäätelömaun tekemiseen mene vuosi
Eihän sen nimi ole kanadan unelma vaan kanadan vaahterasiirappi eikä makuna ole pekaanipähkinä vaan kandeeratut saksanpähkinät.
En tiedä vietiinkö kunnia, ehkä joku muukin ajatteli samaa.
tuollaisten kilpailujen takana nimenomaan ole saada uusia ideoita tuotteisiin? Miksi vastasit, jos et haluaisi ajatustasi käytettävän?
Luitko osallistumisohjeet? Yleensä nuo hyvin pidättää oikeudet nimiin, makuihin ja resepteihin itselleen kaikissa tuollasissa kisoissa!
Oon kerran osallistunut yhden lehden leivontakisaan. Tulin palkituksi. Lehdessä tietysti mainittiin nimeltä. Parin vuoden päästä tuli yllätys, kun eräs tuttava sattumalta bongasi saman resepti yhtiön julkaisemasta keittokirjasta. Siinä ei mainittu sanallakaan, että osa resepteistä oli alkujaan lukijoiden lähettämiä reseptejä.
Tai sitten joku muu on ehdottanut samaa. Ettei vaan ollut rasti ruutuun-ehdotus?
eipä ole tullut.. ja ainakin mun mielestä vaahterasiirappi & pähkinä on aika erikoinen jäätelömaku
ap
eipä ole tullut.. ja ainakin mun mielestä vaahterasiirappi & pähkinä on aika erikoinen jäätelömaku
ap
Esim. tässä Rainbown versio samasta http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/jaatelot/rainbow-…
ollut kyllä mitenkään originelli idea tuo sinun ideasi. Ben & Jerry's Vermonster on juuri tuo "sinun keksintösi", ja vaahterasiirappi-saksanpähkinää on esim. Mövenpickillä ollut jo ainakin 25 vuotta.