Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään identtisiä kaksosia, tai tietoa identtisten kaksosten raskaudesta?!

Vierailija
02.10.2012 |

Odotan identtisiä kaksosia viikolla 7. Eli kaikki on IHAN uutta ja outoa.. Ultrassa oltiin jopa tosi varovaisia sen suhteen, onko ensiviikon kontrollissa kohdussa enää kahta sikiötä.. Joten vertaistukea, neuvoja tsemppejä, otetaan vastaan ilomielin!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö jo yhteisiä kalvoja?

Vierailija
2/14 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö jo yhteisiä kalvoja?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pyrkivät seuraavaksi selvittämään onko myös yhteinen vesikalvo vai vain suonikalvo.

Vierailija
4/14 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus muuttuukin yksösraskaudeksi.

Vierailija
5/14 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan identtisiä kaksosia viikolla 7. Eli kaikki on IHAN uutta ja outoa.. Ultrassa oltiin jopa tosi varovaisia sen suhteen, onko ensiviikon kontrollissa kohdussa enää kahta sikiötä.. Joten vertaistukea, neuvoja tsemppejä, otetaan vastaan ilomielin!!!

välikalvoa, on kysymyksessä suurien riskien raskaus, joista tosi moni päätyy ikävä kyllä huonosti.

Vierailija
6/14 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kohtu jo kuinka iso tuossa vaiheessa? Tuntuuko mahan päältä kokeillessa? Itsellä noin samat viikot ja kohtu jo navan ja alaosan puolessa välissä, vaikka ilmeisesti pitäisi olla vielä paljon alempana. No ultra sitten joskus 5 viikon päästä ja toivottavasti yksi ainakin löytyy...

Vierailija
7/14 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ei varmaan vielä voi nähdä.

Vierailija
8/14 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta keksisikö nyt joku kuitenkin jotain positiivistakin? :)

Ja tiedän että olen ihan yhtä onnellinen raskaudesta, vaikka toinen sikiö "häviäisikin"

ap

Vierailija
9/14 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun olet niin alussa vielä ja epävarmuustekijöitä paljon niin ei viitsi hehkutta kuinka ihania ja mielenkiintoisia identtiset kaksoset ovat.

Mulla on lähipiirissä kahdet identtiset kaksoset.

Vierailija
10/14 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan minulla :)

ap

Vierailija
11/14 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja identtisyys ei kätilön mukaan ole periytyvää.

ap

Vierailija
12/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samassa tilanteessa rv8, ensi viikolla toinen ultra

Vierailija
13/14 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap saanut suuren lahjan, kun olet päässyt odottamaan identtisiä kaksosia.

Vierailija
14/14 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattiin 6+5 viikolla, että lapsia onkin kaksi ja ovat identtiset. Ja vielä suurimpaan riski ryhmään merkattiin, kun ei noin varhaisilla viikoilla löytynyt omia kalvoja. Rv 12 ultrassa löytyi sitten omat vesipussit, yhteinen kalvopussi ja yhteinen istukka :) Minulla humpsahti maha näkyviin jo rv 7-8 välissä :)

Nyt rv 24+0 meneillään, kaksoset kasvaneet hyvin samaan tahtiin, vain 20 g painoeroa :) Muuten olisi ensi viikolla ollut taas ultra, mutta viimeksi ultrassa sanoivat viikko sitten, että ei tarvitse 2 viikon välein nyt seurata kun kasvavat tasaiseen tahtiin, joten on sitten vasta hiukan ennen joulua taas ultra :)

Maha on kauhean iso, omat vaatteet ei ole mahtunut enää pidempään aikaan päälle :D