Mitäs maksettuja rekkareita olette bonganneet?
Ainakin TIO-2 (Kemiran johtajan auto), LOH-1, APP-1, COM-100 (Satacom)
Kommentit (47)
Yleensä noi ykköset ja yksinumeroiset rekkarit tuppaa olemaan yritysten ykkösautoja. Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Harva ykkösistä on rekkarinsa itse maksanut.
Yliopistolla noita pieniä tulee usein vastaan. Samoin takseja näkee usein liikenteessä.
Muistaakseni se oli vanhahko avomese ja joku viiskymppinen takatukka se siinä kruisaili. Niin ja rekkari oli ZEU-5. En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa :)
TAX-47 (numeroista en ole varma). Taksin numero on sama kuin rekkarin numero-osa.
Joskus olen irvaillut, että siinä se vero-47 menee (TAX / TAXI).
Yleensä noi ykköset ja yksinumeroiset rekkarit tuppaa olemaan yritysten ykkösautoja. Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Harva ykkösistä on rekkarinsa itse maksanut.
Yliopistolla noita pieniä tulee usein vastaan. Samoin takseja näkee usein liikenteessä.
on mun suosikki :)
Olen nähnyt myös MUZ-1 ja FAZ-1
PIL-1
PIL-12 (perhe hankki näköjään toisen auton)
IX-2 (veikkauksen auto)
III-111
ja tämä tarina on tosi. Kyllä oli jätkällä pokkaa, tai oisko ollu joku synttärilahja kavereilta ;)
ja tämä tarina on tosi. Kyllä oli jätkällä pokkaa, tai oisko ollu joku synttärilahja kavereilta ;)
oli vaan leffassa, mutta hyväksytäänkö?
SÄÄ-3, maikkarin säähemmolla
LUU-1, yhdellä jurpålla, joka luulee sen olevan hyvä, vaikka LUU-5 olis tietty osuvampi? sanallisesti siis.
* UUS-1 Keltainen SLK avomersu, ainakin ennen oli Kouvolalaisen huijarin auto
* UUS-95 Farmari SAAB 95
* FIS-1 Fisker Karma, jonkun Espoolaisen firman
Netissähän on se sivusto missä näitä on paljon.
oli vaan leffassa, mutta hyväksytäänkö?
SÄÄ-3, maikkarin säähemmolla
LUU-1, yhdellä jurpålla, joka luulee sen olevan hyvä, vaikka LUU-5 olis tietty osuvampi? sanallisesti siis.
oli vaan leffassa, mutta hyväksytäänkö? SÄÄ-3, maikkarin säähemmolla LUU-1, yhdellä jurpålla, joka luulee sen olevan hyvä, vaikka LUU-5 olis tietty osuvampi? sanallisesti siis.
Se ei oo sitä luuvitosta saanu, kun se on jo Lapin poliisin käytössä.
Pongattuja AMP-1, GUM-1. Saatte ettiä minkä yhtiöiden autoja ovat.
ja yläpuolella tarra, jossa luki EI SAA
eli
EI SAA
KIU-100