Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haittaa siitä on jos harrastaa seksiä kun lapsi nukkuu?

Vierailija
02.10.2012 |

Tietenkin peitto päällä eikä mitään metelöintiä.Kun ei ole kuin yksi makuuhuone niin siksi mietin näitä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään kovin kamalaa haittaa, onhan tuo ollut ennemminkin sääntö silloin kun samassa tuvassa nukkui koko perhe... Itse en kylläkään vauva-aikojen jälkeen ole tehnyt noin muuta kuin pakon edessä (no vähän liioittelua, mutta siis mökillä jne missä tilaisuuksia seksiin muutenkin harvassa).

Vierailija
2/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyi helvetti kun oksettaa vieläkin se litinä ja lotinan ääni. kyllähän siitä aina vähän ääntä lähtee ja lapset heräilee kesken yöunien.

Minä en ikinä aio harrastaa seksiä samassa huoneessa siksi, koska muistan lapsuudesta liian tarkasti tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootin inhoten ja hädissäni millon se loppuu, en usaltanut sanoo mitään, kun minun piti nukkua.

Samoin siskoni muistaa tän inhottavan tunteen.

Vierailija
4/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc niin pieni ettei mahdu samoin suihku.

Vierailija
5/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muistan lapsuudesta, kun välillä heräsin vanhempien panemiseen, vaikka kuinka yrittivät olla hiljaa.

Menkää vaikka olkkariin tai vessaan panemaan!

Vierailija
6/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu että minkäikäinen siinä samassa huoneessa nukkuu. Meillä 1v2kk ikäinen nukkuu niin sikeästi, ettei herää juuri mihinkään, ja jos herää niin sen kyllä huomaa. Toki pitää melko hiljaa hommailla kuitenkin...

Vierailija
7/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc niin pieni ettei mahdu samoin suihku.

muita huoneita kuin makuuhuone ja wc???

Vierailija
8/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoin wc ja suihku liian ahtaita.

Vierailija
9/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootin inhoten ja hädissäni millon se loppuu, en usaltanut sanoo mitään, kun minun piti nukkua. Samoin siskoni muistaa tän inhottavan tunteen.

te itsekkäät lehmät ymmärtää, että teidän vanhemmat vain nauttivat toisistaan ja halusivat olla hyviä puolisoita toisilleen kuten olivat hyviä vanhempia teille? Oikein kaikki mulle heti-porukkaa, vaaditaan aikuisia olemaan täydellisiä vanhempia ja "nussia ei sit saa, yyh".

Ei tuosta OLE PAKKO traumatisoitua koska kyseessä oli rakkausseksi.

Vierailija
10/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkkarissa ahdas sohva niin jotenkin mukavampaa sängyssä.

Vierailija
11/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootin inhoten ja hädissäni millon se loppuu, en usaltanut sanoo mitään, kun minun piti nukkua. Samoin siskoni muistaa tän inhottavan tunteen.

te itsekkäät lehmät ymmärtää, että teidän vanhemmat vain nauttivat toisistaan ja halusivat olla hyviä puolisoita toisilleen kuten olivat hyviä vanhempia teille? Oikein kaikki mulle heti-porukkaa, vaaditaan aikuisia olemaan täydellisiä vanhempia ja "nussia ei sit saa, yyh".

Ei tuosta OLE PAKKO traumatisoitua koska kyseessä oli rakkausseksi.

Kannattaa käydä tutustumassa nuorten keskustelupalstoihin, paljon löytyy juttua aiheesta..

Ja miksi helvetissä sitä seksiä pitää harrastaa just samassa huoneessa lasten kanssa???

Miksi ei voi mennä olkkariin, keittiöön tai vessaan???

Vierailija
12/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä tutustumassa nuorten keskustelupalstoihin, paljon löytyy juttua aiheesta.. Ja miksi helvetissä sitä seksiä pitää harrastaa just samassa huoneessa lasten kanssa??? Miksi ei voi mennä olkkariin, keittiöön tai vessaan???

pyörät lasten sänkyyn ja työntää sen pois makkarista :)

Kyllä ihmisillä on oikeus sekstailla muuallakin kuin paskan kräässä tai leivän murusissa. Ihan omassa sängyssä.

Vierailija
13/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää olkkarin lattialle!

olkkarissa ahdas sohva niin jotenkin mukavampaa sängyssä.

Vierailija
14/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siinä pienellä sohvalla ei voi panna ja jos ei mitenkään onnistu niin levittäkää peitto lattialla ja eiku hommiin...

Tai keittiössä takaa päin...nojaat pöytään ja nautiskelet kun ukkos panee parastaan ;)

Tai mies istuu tuolilla ja sinä sylissä..

Vierailija
15/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut:) Se on nimittäin niin, että sitä olisi hauska joskus harrastaa ihan siellä parisängyssäkin.

Vierailija
16/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun panette menemään.

Vierailija
17/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita mitään metelöintiä, väkisin siinä liikuskellessa kuuluu jotain kahinaa ja hengästymistä, tai hengityksen pidättämistä. Jotain, joka saa mahdollisesti heräävälle lapselle todella epämukavan olon. Vaikka kuinka olisi "rakkausseksiä". Etkö ap tai sinä "rakkausseksistä" kohkaaja ole koskaan todella herännyt vanhempienne rakasteluun? Se on todella vastenmielistä. Ei tajua, mitä tapahtuu, mutta tietää, että se on jotain jonka läpi mieluiten olisit kuitenkin nukkunut... Ja johon vanhemmat selkeästi luottaa.

Mitä haittaa siitä sitten on, no jaa. Muistan näitä ääniä kuulleena kokeneeni varsinkin äitini jotenkin etäisemmäksi tämän jälkeen. Muistan ajatelleeni jo pienenä, että hänen pitäisi suojella minua, minua pelottaa, miksi ne käyttäytyy noin oudosti, mitä tapahtuu. Kuitenkaan asiasta ei voinut puhua, kun ei tiennyt mitä puhua siitä! Yhtäkkiä minulla oli äidiltä joku salaisuus ja äiti tuntui vieraalta.

Tämmöisiä tunteita muistan hyvin selkeästi omasta lapsuudestani. =(

Vierailija
18/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vanhempamme ei ikinä harrastaneet seksiä syntymäni jälkeen, koska meitä nukkui sentään 4 lasta samassa huoneessa vanhempien kanssa, eikä kukaan ole koskaan herännyt seksin ääniin :O

Toiveajattelua, että eivät olisi harrastaneet seksiä, koska todistin tapausta kerran vahingossa pikaisesti ikkunan läpi nähden, kun olimme mökillä, olin jo tarpeeksi vanha tietääkseni mitä tekevät eikä minua haitannut.

Ja kyllä, olen harrastanut seksiä samassa huoneessa nukkuvan vauvan kanssa, ei ole taatusti herännyt.

Vierailija
19/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vanhempamme ei ikinä harrastaneet seksiä syntymäni jälkeen, koska meitä nukkui sentään 4 lasta samassa huoneessa vanhempien kanssa, eikä kukaan ole koskaan herännyt seksin ääniin :O

Toiveajattelua, että eivät olisi harrastaneet seksiä, koska todistin tapausta kerran vahingossa pikaisesti ikkunan läpi nähden, kun olimme mökillä, olin jo tarpeeksi vanha tietääkseni mitä tekevät eikä minua haitannut.

Ja kyllä, olen harrastanut seksiä samassa huoneessa nukkuvan vauvan kanssa, ei ole taatusti herännyt.

Vierailija
20/22 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita mitään metelöintiä, väkisin siinä liikuskellessa kuuluu jotain kahinaa ja hengästymistä, tai hengityksen pidättämistä. Jotain, joka saa mahdollisesti heräävälle lapselle todella epämukavan olon. Vaikka kuinka olisi "rakkausseksiä". Etkö ap tai sinä "rakkausseksistä" kohkaaja ole koskaan todella herännyt vanhempienne rakasteluun? Se on todella vastenmielistä. Ei tajua, mitä tapahtuu, mutta tietää, että se on jotain jonka läpi mieluiten olisit kuitenkin nukkunut... Ja johon vanhemmat selkeästi luottaa. Mitä haittaa siitä sitten on, no jaa. Muistan näitä ääniä kuulleena kokeneeni varsinkin äitini jotenkin etäisemmäksi tämän jälkeen. Muistan ajatelleeni jo pienenä, että hänen pitäisi suojella minua, minua pelottaa, miksi ne käyttäytyy noin oudosti, mitä tapahtuu. Kuitenkaan asiasta ei voinut puhua, kun ei tiennyt mitä puhua siitä! Yhtäkkiä minulla oli äidiltä joku salaisuus ja äiti tuntui vieraalta. Tämmöisiä tunteita muistan hyvin selkeästi omasta lapsuudestani. =(

Mm. voi kyynel, kun et ollut äitisi silmäterä niin kaikkineen. Oikein meni ja petti sinut, harrastaen aikuisten leikkejä.

Saitko elinikäisiä traumoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän