Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen konsultaatiossa

Vierailija
02.10.2012 |

ja implantit laitetaan nyt syksyn aikana.

Olen niiiiin onnellinen että meinaan pakahtua! Elämäni muuttuu aivan täysin.Vihdoin tunnen itseni ihmiseksi- kokonaiseksi. Itsetuntoni nousee kertaheitolla pilviin.

Mahtavaa olla sitten oman miehen kanssa intiimisti lähekkäin, hymyillä koko hammasrivistöllä :DD

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin korjata mun vatsan. Alavatsa täynnä raskausarpia, tunnoton ja löysä. Mä olisin niin onnellinen, kun saisin sen joskus kuntoon.

Vierailija
2/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei oo itsetuntoa ilman jotain silikooneja. Ei hyvin mene

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietenkin voihan sitä sanoa,että on surkeeta jos itsetunto on hampaista kiinni,yhtä surkeaa kuin se jos olisi rinnoista kiinni.

No,provohan tämä olikin, mutta olen iloinen että saan ne implantit joka tapauksessa. Ei minusta tee eroa itsetunnossa se että puuttuuko hampaat vai rinnat, tai jos hampaat on tosi surkeassa kunnossa tai että rinnat ovat huonossa kunnossa eli pienet lerput. Jollekin toki voi olla kova pala sekin että rinnat ovat todella isot,siis valtavat, ihmisestä ei muuta erotakaan kuin suuret rinnat, samoin jos on hevosen hampaat.

Vierailija
4/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin harkitsen esteettistä hammashoitoa. On vaan niin kovin kallista ja vaikka kovasti haluaisin hymyillä niin että hampaat näkyy, koen tuollaisen hoidon pinnalliseksi. Asenneongelma minulla siis.

Vierailija
5/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin harkitsen esteettistä hammashoitoa. On vaan niin kovin kallista ja vaikka kovasti haluaisin hymyillä niin että hampaat näkyy, koen tuollaisen hoidon pinnalliseksi. Asenneongelma minulla siis.

esteettinenkin hoito, mutta minulla juuri noiden hampaiden puuttuminen vaikuttaa purentaan,eli terveyteen.Tämän todennut julkisen erikoishammaslääkäri.

Miksi hampaiden hoito olisi pinnallista? Suuhygienia ja purenta vaikuttaa ehdottomasti terveyteen, ja onhan se myös mielenterveyden kannalta terveydenhoitoa. Minulle ainakin isosti sekä että.Huomaan että itsellä toisen puolen hampaiden puuttuminen vaikuttanut piirteisiin, toiselta puolelta poski erilainen kuin toisella puolella,ovat siis eripariset.

Vierailija
6/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tarttisin hammasimplantin, muttei ole siihen varaa.