PK-SEUDULLA MUUTTANEET: KOKEMUKSIA JY-PI MUUTTOPALVELUSTA?
ollaan harkitsemassa muuttofirman palkkaamista (pakataan itse), suosituksia?
Kommentit (37)
Munkin täytyy antaa myönteistä palautetta Jy-Pi:stä. Paras muutto ikinä. Olin pakannut tavarani mielestäni melko huonosti, mutta sain kehuja. Pyörä otettiin pihalta mukaan kysymällä, että "onko pyörää?" - itse olisin saattanut unohtaa. Lisäksi oli kauhea sää ja muutto uudiskohteeseen, joten samaan aikaan oli muitakin muuttajia ja nämä minun muuttajani olivat ihan ässiä. Naapurissa joutuivat itse kantamaan osan tavaroista, minä vaan ihan pientä sälää. Ja sekin, mitä muista viesteissä todettiin, että muutto tapahtui nopeasti, piti paikkansa. Ja vielä kysyttiin, mihin haluan tavarat, kaapit asetetiin paikoilleen jne. Tämä tapahtui Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mitenkään epäilyttävää, että ensin 15.1.2013 klo 20:00, 20:02, 20:05 ja 20:06 kieliasultaan täysin samanlaiset (selvästi saman henkilön kirjoittamat) ylistävät kommentit firmasta, sitten 2.2. illalla sama juttu, 4 samanlaista yltiöpositiivista viestiä putkeen...
Jos firma tällä tavalla kusettaa kirjoittamalla itsestään positiivisia "asiakaskommentteja" nettifoorumeilla, niin ei kyllä oikein herätä luottamusta, mitä muuttofirmalta ainakin itse vaatisin. Mutta kukin päätelköön itse.
Luin tän viestiketjun, ja mä olen varmaan kirjoittanut ton 20.05 viestin. Mutta en kyllä tunnusta noita muita:-). Eikä kieliasu ole mielestäni noissa sama, ehkä jotkut muut on hiukan samanlaisia. Mä olen heitä käyttänyt vain kerran , koska en ole nykyään niin usein muuttanut, kahdessa viimeisessä asunnossa on oltu pitkään.
Ihan tuore kokemus: Jy-Pin kaverit , kolme miestä hoitivat tavarani Helsingistä Keravalle vauhdilla. Tarjoamani juomat eivät kelvanneet ennekuin on keikka tehty:) Sitten istuttiin kahvilla se aika kun maksoin laskua, joka oli todellakin yllättävän pieni. Ihmettelin sitä, jolloin kaverit totesivat että se riippuu siitä, miten hyvin on pakattu. Olimme tehneet sen hyvin. Mitään ei hajonnut ja kaikki tavarat tulivat oikeisiin huoneisiin. Suosittelen koska tämä oli jo kolmas muutto minulle samalla firmalla :)
Ei voi kuin kehua Jy-Piä, 80 neliön tavarat siirtyivät todella ripeästi! 3 miestä ja tilava auto tulivat 20min etuajassa ja koko muuttoon meni vain 2,5 tuntia. Meidän tehtävänä oli vain pysyä pois jaloista ja kertoa mikä mihinkin menee. Mukavat muuttomiehet ja kilpailutuksen perusteella edullisin. Suosittelen ehdottomasti!
Kahdessa muutossa käytimme JY-PI:ä ja voin lämpimästi suositella. Viime muutto kävi rivakasti ja nopeammin
kuin oli arvioitu joten hintakin putosi 160 euroa. Tosin olimme valmistelleet muuton pakkaamalla
kaiken huolellisesti ja suojaamalla huonekalut.
Suosittelen, meillä muutto menossa ja ovat nopeita sekä ystävällisiä! Huonekalut suojataan hyvn ja huomioidaan asiakkaan puheita. Jos vielä joskus muutamme taatusti käytän samaa firmaa. Kokemuksua on muunlaisistakin muuttofirmoista, kotka varmaan jantais vieläkin meudän tavaroita.
Jy-Pi:ä käytetty vuosien aikana 3 kertaa ja aina homma hoitunut ripeästi ja hyvin, eikä ole markkinoiden kallein.
Olisi hyvä kuulla mihin tuo arvio perustuu? Mikä tehnyt firmasta ja muutosta huonon?
Vierailija kirjoitti:
Jy-pi paskaa palvelua
Siis tämä yllä oleva palaute. mihin perustuu, olisi kiva saada tarkempi tieto huonosta firmaan kohdistuneesta palautteesta
Muutimme pks okt rivariin. Laatikot oli pakattuna valmiiksi ja purettiin itse. Jypiltä tuli muuttokuorma auto ja jässikät. 1 kuorma riitti.
Homma hoitui puolessa päivässä. Painoivat keikan hyvin. Kysyin mitä tekevät iltapäivällä, sanoivat että toinen keikka. Hinta ei ollut kallein eikä halvin. Tuli pyydettyä tarjouksia sähköpostilla.
Otan toistekin.
Olen todella pettynyt tämän viikon huhtikuu 2020 muuttokeikkaan. Kun tuli laskun aikana, olivat tehneet tunnin työn kerrostalon kolmannesta kerroksesta ja siihen oli mennyt siis tunti, matkoista oli sovittu puoli tuntia ja sohvan erillinen kuljetus noin 20 min. Tunnin siis olivat tehneet ja kun tuli laskun aika, niin laskutus oli 3 ja 1 /2 h. Ihan selvää kusetusta koko homma. Kun ihmettelin sitä, sain maksaa 3 h hirveellä pauhulla siitä ,että kaikki ylimääräinen aika laskutetaan, mikä yli menee. Tämähän oli ihan peliä. Oikeesti maksoin sen tunnin siitä,että tavarat oli tyhjennetty kolmannesta kerroksesta, puoli tuntia matkoista ja 20 minuuttia sohvan viemisestä eri paikkaan ja sitten minun olisi pitänyt maksaa 1 h 40 minuuttia siitä, että tyhjentävät kuorman tasamaalta autotallin vierestä autotalliin. Millä äijälogiikalla tämä on perusteltua ? Siinä maksamassani 3 h:ssa oli puoli tuntia liikaa. Jäi ihan paskan maksu tästä keikasta, ja en aio käyttää firmaa uudestaan.
Itsellä huono kokemus tästä firmasta huhtikuussa 2020. Laskutus ylihintainen, eikä mitään logiikkaa siinä, jos yksi tunti on mennyt tavaroiden purkuun kerrostalon kolmannesta, niin miten voi olla, että tavaroiden purku tasamaalta autotalliin vie saman ajan + 10 minuuttia. Tätä en käsitä. Minulle jäi todella huono maku toiminnasta, ja kun vielä yritettiin tavaroiden purkuun saada aluksi 1 h 40 minuuttia aikaa, ja yksi ukko huutaa vieressä, että no, eihän me voida tietää, onko siellä jotain esteitä ja miten pitkältä ne tavarat kannetaan. No, kannattaisiko neuvotella asiakkaan kanssa asiasta ja kysyä, mutta mitään ei kysytty. Ylipäänsä minusta tuollainen nega ajattelu, että jos siellä jotain esteitä. Laskutus tosi epäselvää ja suuripiirteisesti arvioitu. Pitäisi olla totuudenmukainen. Tuli ihan huijauksen maku, ja sääliksi käy vanhempia ihmisiä, jotka uskovat näitä tyyppejä. Itse en halua olla enää missään tekemisissä tällaisen energian kanssa. Huomenna joudun vielä käymään hakemassa avaimen. Luottamus meni.
Ensimmäinen muutto v.2013 sujui hyvin ja olin todella tyytyväinen. Keväällä 2020 jouduin muuttamaan remontin vuoksi 2 kertaa. Työntekijät ovat mukavia, ystävällisiä ja reippaita.
Jyrki ehdotti juhannuksen vuoksi paluumuuttoon kolmatta miestä 25€, jotta pääsevät nopeammin juhannuksen viettoon (oli 3.miehen muutto omani jälkeen). Suostuin, koska en ymmärtänyt sen olevan per tunti lisää hintaan.
Paluumuutossani oli tavaraa ja työtä vähemmän sekä 1 mies enemmän. Mennessä oli siis 2 miestä, jotka myös purkivat 2 sänkyä, nyt sänkyjä ei enää ollut.
Muuton piti sujua nopeammin ("tulee halvemmaksi"): ei sujunut, vaan laskulla oli aivan sama aika 2,5h vaikka työhön meni noin 1h + 40min mitä veloittavat matkoista. Kysyinkin heiltä asiaa, koska tuntui siltä että laskuttavat työhön varatusta ajasta. Näin ei kuulemma ole.
Sain vakiovastauksen "kello oli juuri rapsahtanut seuraavaan 1/2 tuntiin". Ajasta ei vähennetty kuitenkaan sitä aikaa, minkä tulivat myöhässä. Vanhaan asuntoon jäi tavaraa, jotka olin heille näyttänyt tulevan mukaan mm. painava mikro, 2 mattoa, 3 kassia. Kirjoitin asiasta omistajalle, joka lupasi selvittää asiaa: ei ole nyt 2kk jälkeen vieläkään palannut asiaan.
Naapurini luokse tulivat tunnin etuajassa ja laskuttivat liikaa ajasta. "Koska tavarat olivat säkeissä" tuntitaksa oli 10€ enemmän. Neuvoin häntä olemaan yhteydessä firmaan ja hän saikin hyvityksen parissa päivässä.
Jäi harmittamaan varsinkin se, että pyyntööni tuoda loput tavarat ei reagoitu millään lailla. Yli 300€ hinnalla toivoisi saavansa kaiken mukaan. Lisäksi ylöspäin reippaasti pyöristäminen tuntuu olevan tapana nykyään.
Todella REIPASTA ja OSAAVAA olivat nämä JY-PI :n muutto porukka. Tavarat suorastaan menivät autoon lähtö paikassa ja perillä sama RIPEÄ toiminta, olipa hyvä meininki. Ja mikä parasta he saivat minut nauraamaankin vaikka olin hieman stressaantunut ja väsynyt. terveisin : Sirpa
Jy-Pi muutto meni laadukkaasti.
Auto muutto miehineen oli sovitusti aamulla oven edessä.
3 muutomiestä hoiti homman ripeästi.
Mitään ei mennyt rikki.
Hinta oli edullinen moneen muuhun muuttofirmaan verrattuna.
Hinta-arvio piti paikkansa,mitään ylimääräistä maksua ei tullut.
Muuttolaatikot tilasin jypin kautta.Ne olivat puhtaat ja ehjät.
Omasta puolestani suosittelen Jy-Pi muuttoa.
10 pistettä ja papukaija merkki.
😜👍😋😁
Ite suosin muuttoapu.com firmaa! Loistavaa muuttopalvelua! Reippaat miehet ja kaikki on aina sujunut todella hyvin :)