Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon hiljainen ja en voi sille mitään :(

Vierailija
02.10.2012 |

Työelämässä mua pidetään varmaan ihan luuserina ja kiusataan ja juoruillaan. Olen vain ujo ja hiljainen ja aina ollutkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sun ON pystyttävä hoitamaan asiat työelämässä. Eli jos on palaverissa selitettävä joku asia, niin se on selitettävä, ihan siitä riippumatta kuka mikä tai millainen sinä olet. Asia on asia. Se on tärkeämpi kuin sinä. Keskity siihen, ja lakkaa miettimästä koko ajan omaa napaasi.

T. työelämässä menestynyt, vetäytyvä ja hiljainen nainen.

Vierailija
2/5 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen huomannut itseni, että myös muiden ujojen ja hiljaisten kohdalla sen, että saamme välillä todella töykeää kohtelua.

tyyliin "no v###u sano nyt säkin välillä jotain" ja vieläpä ihan työoloissa ja johonkin ihan tyhjänpäiväiseen asiaan. Ja olen kuullut myös, että on "todella vaivaannuttavaa muiden mielestä, kun joku ei puhu koko ajan vaan lähinnä kuuntelee"

Ei vaan voi ymmärtää, miksi pitäisi koko ajan olla kommentoimassa johonkin tyhjänpäiväiseen jorinaan. JOs puhutaan tärkeistä asioista, kommentoin toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä ei työn kannalta haittaa ole niin mitäs se haittaa. Olet töissä töitä tekemässe, et työkavereita viihdyttämässä.

Vierailija
4/5 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvi yrittää itseäsi muuksi muuttaa. Ei kai nyt aikuiset ihmiset, joita työpaikoilla pitäisi olla, sentään ihmisiä hiljaisuudesta tai ujoudesta kiusaa? Jos kiusaa, vaihda työpaikkaa. Itsekin olen hiljainen ja erakkoluonteinen eikä minua ole töissä kyllä ikinä kiusattu. Ihan rauhassa saan omissa oloissani olla. Se taas minua ei kiinnosta pätkääkään pitävätkö luuserina tai minä.

Vierailija
5/5 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina saa todistella pomolle että osaa asiansa. Lisäksi alallamme haukutaan esim hiljaisia lapsia ällöiksi. Minusta tärkeää

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän