Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on meno esimerkiksi nykyisin alakouluissa?

Vierailija
02.10.2012 |

Haluaisin tietää, itse olen aikuinen mutta nykyään vielä lapseton. Lapsen yrittäminen olisi kuitenkin pian edessä.

Ei tarvitse pelätä että antaa minulle "kauhukuvia", haluan vaan rehellisen totuuden.

Koska, olen kuullut juttuja, että:

- alakoululaiset jopa nykyään panee

- tupakoi

- juo alkoholia

- seurustelee

- 3-4luokkalaiset pojat saattaa jopa jo huoritella luokkansa tyttöjä

- hirveää kielenkäyttöä, siis. kirosanat esimerkiksi.

- tätä kyseistä. jonneilua mm. ihan liian myöhään tuolla ulkona. esimerkiksi klo 21-22:00 jonkun kaupan edessä. mitä tämän ikäinen siellä tekee jos on?

- annetaan katsoa kaikki kielletyt leffat ja ohjelmat.

- tytöt jopa alimmilla luokilla jo meikkaa ja näyttää teineiltä ja käyttäytyy teinisti?

- opettajaa ei kunnioiteta edes alakoulussa enää yhtään?

- onko kiusaamista tosi paljon?

Onko nämä kaikki totta? Mihinkä tämä maailma on oikein menossa? Eikö ihmiset ymmärrä että tämä maapallo on kohta liian ilkeä paikka elää, paitsi niille ilkeille ihmisille, mutta moni muu murtuu ja turhaan vai siihenkö tässä pyritään että jäisi vaan tietynlainen ihmiskunta jäljelle ja se erillaisuuden rikkaus karsittaisiin pois...

Ehkä saatan olla liian radikaali noiden ajatuksieni kanssa, mutta karsikaa te ne oikeaan suuntaan jos niissä on karsimista!

Ja KERTOKAA , millaisia juttuja teidän lapset teille kertoo oli sitten alakoulu ikäinen tai vaikka yläkoululainen. Mitä itse ajattelette näistä lastenne kertomista jutuista ja mitä yritätte tehdä asialle. Tuntuuko että panoksenne niille kyseisille asioille auttaa vai tuntuuko että on turhaa pakerrusta ja tässä entistä paskempaa ja pelottavampaa aikakautta kohti mennään?

Sori jos pelkään jo tätä maapalloo liikaa. Mut jokaisen ois hyvä pohtia näitä asioita ja miettiä mitä opettaa lapsilleen!! :o

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä silti kumia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla