Perussuomalaisiinkin alkaa tulla tätä Juttakiintiötä
Koulutus sitä sun tätä, matikan numero todnäk vähän parempi kuin Jyrkillä ja yleissivistys tietenkin paljon parempi ja työkokemus ja koulutus kuin Audinmäellä.
http://www.marialanden.info/
Perussuomalaiset alkavat selvästi oppimaan miten suomalaista demokratiaa hoidetaan, verkkosukkaa, pakkelia ja suu käy koko ajan.
Kommentit (24)
Koitin vastata sinun hienoon Landen-juttuusi samalla tasolla. Vaikea toki laskeutua, mutta ainakin yritin. Jotenkin minulle vieras ajatus, että joku ei esim tajua oikeasti mitä sana paljasjalkainen tarkoittaa heti ensimmäisessä virkkeessä. Nati nati nyt kuitenkin, etköhän sä opi kun jaksat keskittyä!
Minne yritit laskeutua? Nuo savo-kainuu -jutut olivat kaikkea muuta kuin tuon "landen maria" -kirjoittajan tasolla. Minusta se oli hyvä joke.
Viitataanko tällä Arhinmäkeen? Onko hänellä (virka-)Audi tai edustaako hän ap:n mielestä ns. Audimiestä (diivailee autollaan, ajaa lapsia kuoliaaksi suojatiellä jne)?
Avauksen pointti jäi mulle vähän hämäräksi. Onko ap:n mielestä hyvä vai huono asia, että Maria Landenin kaltaiset ihmiet asettuvat PS:n ehdokkaiksi? Heikentääkö hän PS:n poliittista uskottavuutta enemmän vai vähemmän kuin esim. Teuvo Hakkarainen, Pentti Oinonen tai James Hirvisaari?
Totta kai sillä tarkoitetaan sitä, että Vasemmistoliitto meni Sekoomuksen kanssa samaan hallitukseen, ja Audia pidetään hintansa ja varmaan laatunsakin takia varakkaampien tai sellaisia edustavien autona.
Mitä tulee Oinoseen ja Hakkaraiseen, niin hehän lisäävät silkkaa pölkkypäisyyttään ihmisten uskoa persujen junttimaiseen politiikkaan, ja Jimmy Hirvisaari taas puolestaan lisää uskoa persujen uusnatsimyönteisyyteen, yhdessä Olli Immosen, Juho Eerolan ja Jussi Halla-ahon kanssa (nämä kun ovat uusnatsihenkiseksi luokitellun järjestön jäseniä, eivätkä sitä tai kantaansa piilottele).
Maria Landenista en tiedä mitään, joten tämä oli vähän off-topic.
Minua ihmetyttää aloituksessa Jutta-kiintiö! Ja kyllä... siihen tulee väliviiva, ei siis: Juttakiintiö!
Tarkoittaako aloittaja, että kyseinen naisehdokas on Jutta Urpilaisen näköinen vai?
Viitataanko tällä Arhinmäkeen? Onko hänellä (virka-)Audi tai edustaako hän ap:n mielestä ns. Audimiestä (diivailee autollaan, ajaa lapsia kuoliaaksi suojatiellä jne)?
Avauksen pointti jäi mulle vähän hämäräksi. Onko ap:n mielestä hyvä vai huono asia, että Maria Landenin kaltaiset ihmiet asettuvat PS:n ehdokkaiksi? Heikentääkö hän PS:n poliittista uskottavuutta enemmän vai vähemmän kuin esim. Teuvo Hakkarainen, Pentti Oinonen tai James Hirvisaari?