Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö äiti voi muka olla hyvä äiti, jos ei ole kotiäiti? :O

Vierailija
01.10.2012 |

Yhden ketjun innoittamana kirjoitan.

Pitääkö äidin siis olla kotiäiti, passata lapset piloille, jotta voi muka olla hyvä äiti? Töitä tekevä äiti on sitten huono äiti, niinkö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ajattelin olla hyvä äiti vaikka palaankin opintojen pariin kun vauva on 6kk ikäinen :)

Vierailija
2/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvät äidit ovat hyviä äitejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ajattelin olla hyvä äiti vaikka palaankin opintojen pariin kun vauva on 6kk ikäinen :)

Minä palasin opintojen pariin, kun lapsi oli 11 kk vanha, aikaisemmin eivät kouluun minua takaisin saaneet, kun sopivaa jaksoa ei löytynyt koulun lukujärjestyksistä :)

Vierailija
4/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palasin opintojen pariin, kun lapsi oli 11 kk vanha, aikaisemmin eivät kouluun minua takaisin saaneet, kun sopivaa jaksoa ei löytynyt koulun lukujärjestyksistä :)

Vierailija
5/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä hyviä äitejä löydy kaikkialta :)

T:kotiäiti

Vierailija
6/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en ole. Olen koko ajan niin stressaantunut. Voin pahoin, huudan ja tiuskin lapsille ja miehelle.

Vierailija
7/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos haluaa lapsia enemmän kuin kaks, ni sitten ei ainakaan voi olla hyvä äiti, eihän silloin voi keskittyä passaamaan jälkikasvuaan ihan pilalle...

Äitiys on jossain ihan muualla kuin siinä onko 24/7 kotona palvelemassa niitä kahta kullan nuppua.

Vierailija
8/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin punttistreenit päätavoitteena se, että huutaisin lapsille vähemmän.

Kyllä siitä oli hyötyä. Teki minusta heti paremman äidin kuin hain helpotusta ongelmaan.

Nykyään huudan lapsille oikeastaan tosi vähän. Ovat jo kasvaneet isommiksi ja meillä on hyvän-/pahantekolistat sekä kolmeen tai viiteen laskeminen käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä