Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen maanantai sinulla on ollut?

Vierailija
01.10.2012 |

Itseäni on v...tanut ihan koko päivän, ei edes mitään syytä moiseen, kunpahan vaan v....taa..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa olen harkinnut.

Vierailija
2/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli ihan kivaa, sain paljon aikaseks ja mukavia lätinöitä pomon kanssa useampaan otteeseen :)

Lapsi tuli koulusta ja harrastuksista kavereiden kanssa meille, niille tuli jotain kränää ja se vähän muakin harmittaa.

Miehelle laitoin tekstarina kauppalapun, eipähän itte tartte tonne sateeseen lähteä :) :)

Kohta rupeen lukeen tenttikirjoja ja sitten syödään yhdessä iltapala ja vähän lisää lukemista ja nukkumaan. Huomenna taas aamuvuoroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sain hoidettua yhden kauan stressanneen asian ja pakko sanoa, että toi Nightwish-uutinen piristi.

Vierailija
4/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tänään oli eka työpäivä! Jännitti hitosti, nyt ihan rättiväsynyt olo. Mutta ihan mukavasti meni, kai :)

Vierailija
5/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävellen kauppaan ja uusia jänniä ruoka-aineita kotiin.. Illalla kokkausta, ehkä tää tästä.

Vierailija
6/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin neuvolassa,sitten kaupoilla ja loppupäivän olenkin lorvinut vaikka järkky kasa sieniä pitäis putsata..

Vierailija
7/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomenna on yksi iso juttu mikä pitäisi saada eteenpäin ja jännittää ja hatuttaa.

Kävin kaupassa ja laitoin lapsille Raketti-spagettia ja paiston broilerin suikalelihaa.

Juttelin taloyhtiön asioita ulkona tunnin, jonka ajan lapset katsoivat sisällä piirrettyjä. Menin sisälle vasta kun esikoinen pisti päänsä ulos ja oli iltapala-aika.

Huomenna menen kyllä urheilemaan, ei tästä muuten mitään tule.

Vierailija
8/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli työreissulta kotiin illalla ja harrastimme villiä seksiä :)

Vierailija
9/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lueskellut tenttikirjoja ja leivoin omenapiirakan.

Että kyllä mä jotain sain aikaiseksi, mutta en kovin tehokkaasti, pakko myöntää.

Vierailija
10/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin aamulla pahalla tuulella , sitten kävelyllä näin ruumiin kadulla (onneksi peitetyn, poliisi oli jo paikalla), mikä pisti miettimään aika tavalla asioiden mittasuhteita. Koko päivän väsytti, varmaan huonon ilman takia. Illalla tein vähän töitä, nyt pitäisi kai vähitellen mennä nukkumaan.

Vierailija
11/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tänään kaikkea tarpeellista aikaan mutta olen kovin onneton, koska en ole nähnyt miestä, jota tapailen, viikkoon. Eilen laittoi tekstarin, että ei ole vielä toipunut flunssasta ja tähtää, että olisi tiistaiksi kunnossa, jolloin hänellä on koko päivä hommaa. Olen pettynyt ja epätoivoinenkin siitä, mitä pitäisi odottaa nyt tältä suhteelta, on kova ikävä. Mutta ei ilmassa mitään vastauksia. Pelottaa, jos mies on nyt viikon aikana tullut toisiin ajatuksiin, olemme sitä ennen nähneet muutaman viikon tosi tiiviisti. *huokaus*

Vierailija
12/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeä olo oli heti aamusta alkaen ja jouduin lähtemään koulusta heti aamutuntien jälkeen kotiin. Alilämpöä oli 35,0 ja vieläkin paleltaa vaikka tuosta noussut jo.

Vierailija
13/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päivä, osin johtui varmaan eilisillan rakastelusta, et oli niin hyvä olo!

Lasten kans ulkoiltiin! Oli ihana syksysää ja meillä oli kivaa, kyllä tuo uhmis vähän koettelikin mutta enimmäkseen oli niin reipas. Mies soitti keskellä päivää autosta ja juteltiin. Lapset nukkuivat kunnon päikkärit jolloin sain omaa aikaa. Nyt nukkumaan!

Vierailija
14/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni epäonnistuneeksi, olen huolissani tulevaisuudesta, en meinaa jaksaa ekä pystyä mihinkään.

Vierailija
15/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä maanantait on hyviä, ei tänään. Kurja sää, enkä enää jaksaisi tätä aviokriisiä. Nyt jo aika monetta vuotta. Haluaisin vaan olla yksin kotona peiton alla ja lukea hyvää kirjaa.

Vierailija
16/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kohti parempi, olin hetken jopa hyvissä tunnelmissa.

Vierailija
17/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittelin tohtoriksi perjantaina :)

Vierailija
18/18 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain hoidettua pari hyvin tärkeää asiaa. Kävin vanhan ystävän kanssa kahvilla. Nyt illalla vaan on hyvin lähellä hermon repeäminen karjuvan kuopuksen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän