Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatekaapit kodinhoitohuoneeseen

Vierailija
01.10.2012 |

Ollaan suunnitteluvaiheessa uuden talon rakentamisessa ja haluan kaikki vaatekaapit viisihenkiselle perheelle kodariin! Onko sinulla tällainen ratkaisu? Kuinka suuri neliöiltään kodinhoitohuoneen tulisi olla kun lisäksi siellä on pyykki- ja liinavaatekaapit? Lisäksi tulee erillinen vaate (romu)huone

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sinusta hyvä ratkaisu

Vierailija
2/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin just noin, jos rakentaisin oman talon. Ei mulla muuta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no ei mies ja lapset kerää vaatteita makuuhuoneen tuoleille jne

ei niitä kiinnosta sun sisutusratkaisu

Vierailija
4/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensimmäisen ongelmana oli, että jokailtaisten iltapesujen jälkeen keräsin khh:n lattialta jokaisen likaiset vaatteet pesuun ja hain muksuille puhtaat yövaatteet illalla ja päivävaatteet aamulla heidän huoneistaan. Kun pyykit oli pyykätty roudasin niitä ympäri taloa. Kyllästyin tähän rumbaan ja päätin ,että seuraavassa talossa vaatteet säilytetään siellä, missä ne näkyy kokoajan pyörivän ! :)

Vierailija
5/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien makkarissa on sängyn molemmin puolin ja yläpuolella kaapistot, lisäksi vaatehuone

Toinen vaatehuone on kodinhoitohuoneen yhteydessä. Lasten makkareissa on kaksoiskaapit.

Alakerrassa on 5 korkeaa vaatekaappia.

Ei taitaisi 100 neliötä riittää jos nuo yhteen huoneeseen tunkisi. Keskelle jäisi tanssilattia.

Vierailija
6/6 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no ei mies ja lapset kerää vaatteita makuuhuoneen tuoleille jne

ei niitä kiinnosta sun sisutusratkaisu

Yks hailee missä mä niitten vaatteita säilytän, mut helpottaa ainaski mun arkea :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi