Lue keskustelun säännöt.
Järkyttävä närästys rv 38+4
01.10.2012 |
Eikö ihan loppuraskaudesta närästyksen pitäisi helpottaa? Mulla on pahin ikinä. Muutenkin ärsyttää.
Vinkkejä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muut vinkit ovat turhia jos oikeasti närästää ja pahasti