Kauhea kiima päällä jo toista päivää
Mikä ihme minuun yhtäkkiä on mennyt? Olen ollut jo vuosikausia saman ihmisen kanssa ja en ole sitten ensimmäisien vuosien huuman jälkeen tuntenut tällaista kiimaa poikaystävääni kohtaan. Seksikin on ollut jo joitakin vuosia tosi tylsää ja en ole ollut kovin halukas edes naimaan. (Joskus jopa viikkojen taukoja)
Mutta mitäs sitten tapahtui: eilen pelkästään poikaystävän suutelu sai minut aivan huumaan ja jokainen pusu oli täynnä kipinää. Olo oli kuin vatarakastuneella. Poikaystäväni sai minulle orkut sormillaan about minuutissa ja minunkin tarvitsi vain koskea häneen ja hän jo tuli. Koko illan kinusin häneltä panoa ja olin kuin perseelle ammuttu karhu. Sitten lopulta hän tuli ja otti minut ja herra isä se tuntui hyvältä. Tänään olen vain fantasoinut siitä, kuinka työpäivän jälkeen naimme keittiönpöydällä ja hän nuolee minua (vaikka mulla on menkat, eikä tätä varmaan tule tapahtumaan tänään).
Siis häh, en tajua mikä muhun on tullut? Miten yhtäkkiä se sama vanha mies, joka piereskelee vieressäni telkkaria katsoessa onkin maailman kiihottavin otus? Kaiken lisäksi mulla on menkat ja yleensä niiden aikaan ei tee mieli sitten yhtään. Ajattelen häntä nytkin koko ajan ja lähetin hänelle jo tekstaria, että odotan innolla iltaa. Voiko olla ihanampaa tunnetta kuin se että rakastuu omaan mieheensä aina vain uudelleen!
Jos totta puhutaan, toivon, että tämä tunne kestää vielä pitkään! Uskon, että poikaystävänikin on innoissaan asiasta.
Kommentit (4)
Monella tulee tollanen olo just ennen menopaussia.
Ettet vain olisi salaa ihastunut? Minulla ihastuminen toiseen mieheen sai aikaan sen että muutuin sängyssä lahnasta todella kiimaiseksi nartuksi. Ukko saa kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
lisätäkseni vielä, että nytkin on vagina ihan krampissa, kun panettaa. En kestä! Odotanko miestä kotiin vai teenkö sen itse?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201801182200677351_ul.shtml
lisätäkseni vielä, että nytkin on vagina ihan krampissa, kun panettaa. En kestä! Odotanko miestä kotiin vai teenkö sen itse?