Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkuhousufetissi naisella

Vierailija
20.08.2010 |

Onko kellään muulla pikkarifetissiä? Itse rakastan hieroa itseäni pikkareiden läpi läpimäräksi, rakastella mieheni kanssa ne jalssa ja sivuun vedettynä, sovituskopeissa hieron pikkareita pillun päältä, katselen märkää keskkohtaa peilistä jalat levällään.. mitä sileämpi materiaali, sitä kiihottavampaa se on!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä sanon sitten jotakin, vaikka mies olenkin.

Minusta tuo sinun fetissisi on kiihottava.

Vierailija
2/5 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niistä osaisi kiihottua... :) Veks vaan ja hommiin.

Vaikka on toki itsellenikin tärkeää, että ne on aina mahdollisimman kauniit. Voisko sitä laskea fetissin puolelle? Eipä kai.

TOSIN, pakko myöntää - kun mies lähtee työmatkalle ja saunon yksin, niin sen jälkeen on pakko vetää kaapin perältä ne mukavimmat mammakalsongit jalkaan - karmean näköiset puuvillaiset säkit, mutta aaaah niin mukavat päällä... :p Enkä ikinä pitäisi niitä miehen läsnä ollessa, ei varmaan (toivottavasti) edes tiedä niiden olemassaolosta... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musta tosi kiihottavat, tuunasin sellaiset itse nuorena tavallisista mustista pitsialushousuista. Olivat muuten miestenkin mielestä ihanat!

Vierailija
4/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäätkö nuuhkia pikkareita? Ystävättärien mahdollisesti? Mä tykkään :/

Vierailija
5/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään nuuhkia vaimoni pikkareita. Se kiihottaa kovasti, jos niissä on tuoksuja ja aromeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän