Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Taattua Pravdaa :) Ovimiehistä leivotaan syyllisiä
01.10.2012 |
Taattua Pravdaa :) Ovimiehistä leivotaan syyllisiä
http://www.hs.fi/kotimaa/Poliisi+tarkkaillut+y%C3%B6kerho+Tigerin+ovimi…
Ei mitään tuntomerkkejä tekijöistä eli ovat mamuja. Toinen on tämä Pravdan innostus syyttää ovimiehiä eli tekijät mamuja. On tämä helppoa!
Pravdan uutisointi ja tunteomerkkien täydellinen puuttuminen kertoo paljon ja onhan tuo poliisilta mieletön riski antaa ampujan tallustella aamuruuhkassa aseen kanssa. Tuntomerkkejä käytetään yleensä länsimaissa suojelemaan muita ihmisiä, mutta Suomessa se vaarantaaa mamaubusinekset.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa