Kuinka kauvan odotan miehen vastausta? (Seksi..)
Siitä että kiinnostaako sitä tyydyttää mut, vaikka sillä itellä ei tekia mieli..
Tilanne siis se että mies haluaa seksiä max 2krt/vko, aina seksiä harrastetaan miehen aloitteesta (itse en etes viiti yrittää enää koska tuloksena on torjunta ja itsetunnon menetys)
Ollaankin asiasta juteltu ja miehenkään mielestä ei ole oikein että aina kun hänellä tekee mieli niin seksiä on. Olen kysynyt n. Puoli vuotta sitten että jos mulla sattuu tekeen mieli ja hänellä ei niin voiko etes käsipelillä mut tyydyttää, vastaus oli että joo.
No, kertaakaan näin ei ole tapahtunut! Vaikka siis olen yrittänyt.
Nyt sitten reilu kaks vko sitten kysyin että miettii nyt tosissaan onko siihen valmis vai ei, jos ei niin en mäkään ala enää tuohon samaan vanhaan paskaan, että ollaan sitte mieluummin kokonaan ilman. Ei vastausta, vieläkään. Seksiä ollaan harrastettu sen kysymyksen jälkeen 3-4krt, miehen aloitteesta. Kunnes eilen taas yritin jos ois jotain, mies vaan ärtyi, suutuin myös itse. Kysyinkin nyt aamulla tekstarilla asiasta, ei ole kuulemma miettinyt koko asiaa!
Mikä voi olla niin vaikea sanoa ei tai joo, kiinnostaako miestä tyydyttää naisensa vai ei. Pitääkö mun oikeasti tätä jaksaa?