Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hampaiden valkaisussa käyneet! (pari kysymystä)

Vierailija
30.09.2012 |

Missä olette käyneet valkaisemassa hampaanne, ja paljonko olette pulittaneet siitä?

Mikä oli "lähtötilanteenne" ja olitteko/oletteko olleet tyytyväisiä lopputulokseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tarkoitus lähitulevaisuudessa vaalentaa hampaitani, ja olen miettinyt eri vaihtoehtoja. Esim onko 100-200 euron "kevyemmästä" valkaisusta mihinkään, vai täytyykö välttämättä ottaa kunnon tehovalkaisu halutakseen kunnon näkyviä tuloksia?

Vierailija
2/11 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että av-äideistä joku on käynyt valkaisemassa hampaansa?! - voin kertoa, että EI.

ei ole muihinkaan samasta aiheesta oleviin ketjuihin tullut vastauksia (myös minua kiinnostava asia)

suosittelen lämpimästi googlettamaan asiasta muualta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada yhtä valkoiset tai tummat nytkin.

Minulle riitti ihan kunnollinen puhdistus hammaskiven poiston yhteydessä. Tehtiin soodalla. Varsinaisista valkaisevista aineista en tiedä, mutta minullahan onkin luonnostaan vaalea hammasluu, mikä nyt välillä värjääntyy kahvista, mehuista ja teestä.

Vierailija
4/11 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada yhtä valkoiset tai tummat nytkin.

Minulle riitti ihan kunnollinen puhdistus hammaskiven poiston yhteydessä. Tehtiin soodalla. Varsinaisista valkaisevista aineista en tiedä, mutta minullahan onkin luonnostaan vaalea hammasluu, mikä nyt välillä värjääntyy kahvista, mehuista ja teestä.

20+ alkoivat hampaat kellertyä. Eivät mistään pahimmasta päästä ole, mutta kyllähän nämä nyt itsetuntoon ja positiivisuuteen vaikuttavat. Ei tee mieli hymyillä leveästi, vaikka usein mieli tekisi. Minulla kerkesi olla jo pahempiakin värjäymiä suussa, ruskeita läikkiä etuhampaissani, jotka lähtivät kyllä suht hyvin ihan hammaslääkärin vastaanotolla.

Olen huomannut yotuel-hammastahnan, sekä hampaiden harjauksen jälkeen käytetyn Listerine suuveden auttavan HIEMAN, sillä hampaisiini on ilmaantunut valkeampia kohtia. Mutta en halua laikukkaita hampaita!

Vierailija
5/11 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistuu h*lvetin pahalta, mutta toimii!

Vierailija
6/11 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että voisit palata nuoruutesi valkoisiin hampaisiin, mutta jos vielä vaaleammista hampaista unelmoit, niin unohda. Ethän sinä unelmoi, joten anna mennä!

4.

Vierailija
7/11 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut lapsesta asti keltaruskeat pysyvät hampaat, ja käytin valkoisethampaat.com:in 44% vahvuista vahvinta valkaisuainetta. Hampaat tulivat tosiaan ihan kunnolla valkoisiksi, mutta valitettavasti tummuivat takaisin noin vuodessa. Toiste en viitsi valkaista kyllä.

Vierailija
8/11 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehnyt valkaisun yleensä normaalikäynnin yhteydessä. Ei ole tullut lisäkuluja, eikä siinä ole mitään epämiellyttävää.

Luulin sen kuuluvan asiaan. Tuo on siis tapahtunut kunnallisella hammaslääkärillä mm. ihan normaalin tarkastuksen yhteydessä (oli hammaskipuja).

Vierailija
9/11 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoin, ikävä kyllä, sekä olen melkoinen kahvin suurkuluttaja! Tähän lisäksi teinivuosien bileillat (siiderit, liköörit ja muut sokerilitkut), niin ei ihme, että on jättänyt jälkensä hampaisiini!

Nyt tiedän pitäväni hampaistani parempaa huolta, tupakoinnin olen valmis lopettamaan (kuten aina raskauksien ja imetysten ajaksi), tällä kertaa toivottavasti koko loppuiäksi!

Kahvinjuontikin voisi vähentyä minimiin...KUNHAN VAIN SAISIN NE VAALEAT HAMPAANI TAKAISIN, jotka leveästi näkyivät vielä opiskeluaikojen koulukuvissa. :)

Vierailija
10/11 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehnyt valkaisun yleensä normaalikäynnin yhteydessä. Ei ole tullut lisäkuluja, eikä siinä ole mitään epämiellyttävää.

Luulin sen kuuluvan asiaan. Tuo on siis tapahtunut kunnallisella hammaslääkärillä mm. ihan normaalin tarkastuksen yhteydessä (oli hammaskipuja).

Niin minäkin muistelen, että minulle muutama vuosi takaperin tehtiin normaalin tarkastuskäynnin yhteydessä! H.lääkäri sanoi vielä, etten hänen mielestään valkaisua tarvitse, kun on luonnostaan hyvän värinen hammasluu, ja hampaat hyvässä kunnossa.

Viime hammaslääkärikäynnillä olin raskaana, joten voisiko siinä olla syy, ettei toimenpidettä silloin tehty?

Pitäisiköhän odottaa siis seuraavaan hammaslääkärikertaan, jos vaikka säästyisi kalliilta valkaisulta! :)

Vierailija
11/11 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHMÄ MINÄ! tai lähinnä sokea ;) johan itse viestissäsi mainitsit, että ihan kunnallisella. Täytyy laittaakin itsensä tuonne hammaslääkärijonoon samantien, vaikka vasta ensi keväänä olisikin tarvetta seuraavalle tarkastukselle.