Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te lyhyet, alle 160cm naiset ostatte housut?

Vierailija
30.09.2012 |

Aina joutuu itse lyhentelemään :( Itse olen 156 cm.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saman pituinen kuin ap.

Esim h&m:n ja lindexin farkuista löytyy sopivan pituisia. Veromodan mallistosta taas puuttuu juuri mulle sopiva koko, eli on vain liian pitkiä tai liian lyhkäsiä farkkuja.

Vierailija
2/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai semmoset joissa resorit lahkeissa. Ne ei laahaa maata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen kuin ap mutta minulla on vielä suhteettoman lyhyet jalat. Lyhennän siis itse kaikki housuni. Jotkut kapealahkeiset housut vain käännän.

Vierailija
4/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostan kapeampilahkeisia. Tai sitten muuten vaan pituus 30 tuumaa. Enää en tuhlaa rahojani ihaniin housuihin, jotka ovat liian pitkät - lyhennetyistä tulee typerän näköisiä, joten satsaan sitten vain silloin kun löytyy täydellisen mittaisetkin.

Viimeksi taisin ostaa Cubuksesta ja sitten Jack & Jonesilta, oli hyvän mittaiset.

Vierailija
5/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritillä on farkkuja ja muitakin huosuja, jotka ovat lahkeistä lykäsempiä. Niitä olen ostanut enemmänkin.

Vierailija
6/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin farkku-malleissa on tuumapituus 30. Myös Zaralla on sellaisia nilkkapituisia housuja, joissa on vetskarit lahkeissa.

Vierailija
7/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157-senttinen ja olen ostanut housuja ihan normaaleista kaupoista, ainakin kappahllista, lindexiltä ja henkkamaukalta. Lyhentää ei tarvitse kun muutenkin löytyy housuja, jotka viimeistään kenkien kanssa ovat ihan passelit. Käytän kokoa 34/36 ja tuumakoissa lahkeen pituus 30.

Vierailija
8/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten likipitäen kaikki housut ostan nuorten osastolta. Joskus 158 on sopiva, mutta useimmin ostan 164cm housut. Usein ostan myös perus trikoo-/ t-paidat nuorten osastolta, koska ovat sopivampia niin kooltaan kuin hinnaltaankin :) toppausten ja housut ostin viimeksi poikien osastolta (koko 14/16vuotiaille)! Sitä on kehuttu hirmuisesti hyvin istuvaksi ja mahtavan väriseksi. On muuten myös tosi toimiva, ja lasten kanssa lumessa peuhatessa oon todennut kaikki lumitesorit yms erittäin hyviksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän