Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikka yli 35-vuotias nainen, jolla on pitkät hiukset:

Vierailija
30.09.2012 |

tunnetko paljon tällaisia?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ja paksut takapuolen puoliväliin yltävät hiukset.

Vierailija
2/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on ikää 43 ja voin kyllä sanoa olevani kateellinen; mielestäni näyttää paremmalta kuin minä ja moni ikäiseni (n. parikymppinen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aion myös itse olla tuollainen, jos vain mahdollista.

Vierailija
4/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Miksi tälläistä kysytään? Onko se kummallista? Epäsopivaa?

Vierailija
5/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Miksi tälläistä kysytään? Onko se kummallista? Epäsopivaa?

koska +35 yleensä kyniin tukkansa lyhyeksi, kananpersetukaksi 'helppouden' takia, siihen vähän punaista raitaa tai tumma mahonki.

Vierailija
6/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. minä ja eräs työtoverini

Vierailija
7/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kannata korostaa pitkällä tukalla. näin se vain on.

tyylikäs kasvoihin sopiva lyhempi malli on ryhdikkäämpi ja tuo eloa kasvoihinkin.

Vierailija
8/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos totta puhutaan, olen pyöreähko, mutta hiuksetn on hienot.

Vierailija
9/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia 1-3, ikää 35-38 ja kaikki ollaan hoikkia ja satsataan muutenkin ulkonäköön.

Vierailija
10/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kannata korostaa pitkällä tukalla. näin se vain on.

tyylikäs kasvoihin sopiva lyhempi malli on ryhdikkäämpi ja tuo eloa kasvoihinkin.

Riippuu miten ne hiukset on leikattu. Jos on tasapitkä tukka, niin näyttää pahalta, mutta kauniisti kerrostettu pitkä hius on hyväkuntoisena kaunis myös. Suomalaisten mielissä istuu tiukkaan käsitys, että lyhyt tukka on automaattisesti kasvojen ilmettä kohottava. Monelle naamalle sopisi vähän pidempiki hius.

Terv. Kampaaja

Vierailija
11/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hiukset on oikeastaan puolipitkät ja olen hoikka. Ikää 40v.

Vierailija
12/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 51, puolipitkät hiukset, suoristan niitä ja käyn kampaajalla viiden viikon välein värjäämässä ja leikkaamassa ne. Kampaajani on 28-vuotias upea tyttö, jolle annan aina vapaat kädet.

Tosiaan, ikäisilläni ei juurikaan ole pitkiä hiuksia. En ole tullut edes ajatelleeksi. Hoikkia alkaa olla nykyisin enemmän kuin 10 vuotta sitten. Liikunta on vallannut alaa.

Vierailija
13/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä tukkaa yleensä kiinni, koska se ei näytä auki hirveän hyvältä; pitäisi miettiä toisenlainen leikkaus. Kiinni se kuitenkin on kivan näköinen; harkitsen leikkaamista lyhyeksi polkkatukaksi mutta en raaskisi luopua nutturakampauksista.

Vierailija
14/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just 35v. Luullaan aina 25v. Kivaa

Vierailija
15/46 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusleikkaus kuin pelkästään vapaastikasvava liimatukka. Lyhyttä tukkaa kun pitää käydä vielä leikkauttamassa 2 kk välein, kyllä se tuntuu lompakossa. Siksi mulla hieman korvan yli kivasti nyt tulla, kun varsinkin opiskelijana annoin kasvaa niukan budjetin vuoksi. Kyllä kyse on ihan varallisuuden osoittamisesta!

Vierailija
16/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoikka ja liikunnallinen, tukka on pitkä ja luonnonkihara ja erinomaisen hyvässä kunnossa. Värikin on oma (vaalea)

Vierailija
17/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih,hih...kuulostaa mieheni ex:ltä, Ja tuon lisäksi muutenkin nainen, joka kävelee crockseissa eikä osaa muutenkaan pukeutua.

Vierailija
18/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei tuo hoikka, pitkätukkainen..vaan tämä aikaisemman kirjoittajan kommentti...

"koska +35 yleensä kyniin tukkansa lyhyeksi, kananpersetukaksi 'helppouden' takia, siihen vähän punaista raitaa tai tumma mahonki. "

Vierailija
19/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin normaalipainoinen, mutta hiukset on hyväkuntoiset ja pitkät puoleen selkään. Ja olen just 35 v. Pukeudun farkkuihin ja muihin vaatteisiin, joihin olen pukeutunu jo parikymppisestä.

Vierailija
20/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen 35v, en yli.

Mikä siinä on kummallista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän