Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikka yli 35-vuotias nainen, jolla on pitkät hiukset:

Vierailija
30.09.2012 |

tunnetko paljon tällaisia?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuslaatuni ei kyllä kestä olla juuri yli olkapäiden, eikä, ohut kun on, näytä yhtään hyvältä pitkänä hiirenhäntänä.

Nuorena mulla oli hyvinkin lyhyt, mutta 35-vuotiaana annoin kasvaa hiukan.

Olkapäille se oli tuolla neljänkympin kieppeillä, mutta sitten huomasi kyllä yhtäkkiä, kun kaksoisleuka ilmestyi, ja posket alkoivat roikkua, että se oikeasti veti niitä alaspäin.

Mutta pitäkää vaan te niitä pitkiä, jotka uskotte, että ne ovat ainoa oikea hiusmalli naiselle.

Jos teissä ei sitten riittävästi muuta kaunista ole :D

Vierailija
22/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt on niin hiuksista ja ihmisestä kiinni kenelle sopii mikäkin. Ei iästä. Ja vaikka pitäisikin pitkää hiusta, ei se automaattisesti tarkoita että uskoo että se on ainut oikea malli kaikille. Itselläni on pitkät hiukset ja silti, tykkään ja leikkaan ihan kaikenlaisia malleja asiakkaille. Hiukset korostaa jokaisen persoonaa, ei aina vain piilota epäkohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitkiä hiuksiakin pitäisi leikata, ihan samalla lailla kuin lyhyempiä. Saman verran maksaa leikkaus pitkiin hiuksiinkin, ja väri jopa enemmän.

Vierailija
24/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla paksut hiukset, siksi kai ei kiirettä leikata lyhyeksi. Kerrostettu on kyllä.

Vierailija
25/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt on niin hiuksista ja ihmisestä kiinni kenelle sopii mikäkin. Ei iästä. Ja vaikka pitäisikin pitkää hiusta, ei se automaattisesti tarkoita että uskoo että se on ainut oikea malli kaikille. Itselläni on pitkät hiukset ja silti, tykkään ja leikkaan ihan kaikenlaisia malleja asiakkaille. Hiukset korostaa jokaisen persoonaa, ei aina vain piilota epäkohtia.

Olipas huvittava aloitus. Hassua, että moni näkee lyhyet hiukset vain "kananperseenä", vaikka vaihtoehtoja on vaikka kuinka!!. Itselläni on ollut lyhyttä, puolipitkää ja pitkää. Paras mitta on MULLE kaulaan asti, koska mulla on sirot ja pienet kasvot. Ja naytän paljon nuoremmalta lyhyemmässä mallissa (olen 37v). Paljon rohkeampaa on vaihtaa joskus tyyliä, eikä jämähtää siihen pitkään hiirenhäntään vuosikausiksi :D

Vierailija
26/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v ikää, melko hoikka (165 cm, 53 kg), lapaluihin asti ylettyvät tummat pitkät hiukset - nykyisin jo värjäilen harmaiden peittämiseksi, mutta värjään saman väriseksi kuin tukka oli ennen harmaantumista.

Olen kyllä ajatellut leikata ns. kananperseen lähiaikoina, kun kampaaja aina sanoo että kasvonpiirteisiini sopisi tosi hyvin lyhyt pixie-tukka :)

Vierailija
27/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin jokunen mieheni ystävien vaimoista, pari kollegaani, pari sukulaisnaistani ja pari etäisempää ystävääni. Nyt kun oikein ryhdyin laskemaan, keksin lähi- ja tuttavapiiristäni äkkiseltään yli 10 hoikkaa ja pitkähiuksista naisihmistä. Olemme kaikki ikähaarukalla 35-38, 1-3 lapsen äitejä. Enpä ole tullut ajatelleeksi, että siinä olisi jotain erikoista.

Vierailija
28/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin lähitulevaisuudessa, loppuvuodesta täytän 35. Luonnostaan tummanruskeat, kiiltävät ja hyväkuntoiset hiukan luonnonkiharat hiukset, pituus tällä hetkellä lapaluiden tienoille. Voisin kasvattaa pidemmäksikin. Hiuslaatu ei kovin paksu mutta hiuksia runsaasti, hieman kerrostettu leikkaus ja viistoon leikattu otsatukka.

On ollut vähän pidempää ja lyhyempää, kiharaa ja suoristettua, otsatukalla ja ilman, jakausta vaihdeltu eri kohtiin. Pidän vaihtelevasti auki, kiinni, osittain kiinni,erilaisilla nutturoilla, leteillä tai vaikka saparoilla jos huvittaa. Lyhyeksikin voisin joskus leikata mutta ei ole tällä hetkellä ajankohtaista. Naama ei todellakaan roiku vielä tässä iässä :D

Vierailija
29/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 1,5kk välein kampaajalla pitkien hiusten tehohoidossa, 60 euroa. Ja 3 kk välein leikkauttamassa latvat siisteiksi ja uusimassa raidat, 120-140 euroa/kerta.

Lisäksi ammattilaispesuaineet, hoitotuotteet, hoitoöljy, hiusnaamio... Kaikkea kuluu enemmän pidempiin kuin lyhyisiin hiuksiin.

Plus selvittämiseen ja kampaukseen menevä aika.

Nyt olen myös alkanut syödä Priorin-kapseleita. Pitää hiukset hyväkuntoisina sisäisesti!

Mutta silti, tyyliini kuuluvat pitkät hiukset. Olen normaalipainoinen, 37 v. Äitini on 65v, hoikka ja hänellä vielä pidemmät ja parempikuntoiset hiukset kuin minulla.

Vierailija
30/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä 38v ja entinen työkaverini 42v. Me ollaan kyllä molemmat vapaaehtoisesti lapsettomia (äitipuolia tosin), vaikuttaako se asiaan?

Vierailija
31/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden sisään on kysytty paperit seka Alkossa että baarissa, ja ikäveikkaus on yleensä 27v paikkeilla. Kyllä mulle sopii :)

Vierailija
32/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni lisäksi yhden.

Vierailija
33/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Sidin näköinen ja hieman pyöreämpi, pitkät vaaleat hiukset istuu kyllä nätisti...:)

Vierailija
34/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaan tosi harvalle sopii tuossa iässä pitkä tukka ja silloinkin niin, että se on kiinni. Nuoruudentavoittelusta monella on kyse ja se on säälittävää.....

Vierailija
35/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni, siskoni ja äitini

Vierailija
36/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kaikkialla muualla maailmassa pitkät hiukset on ihan normaali vaihtoehto jopa mummoikäiselle naiselle mutta suomessa ne on "nuoruudentavoittelua ja säälittävää"... Vain suomessa nainen muuttuu kolmi-nelikymppisenä miestukkaiseksi epäeroottiseksi tädiksi (eivät kaikki onneksi).

Minusta vaan tosi harvalle sopii tuossa iässä pitkä tukka ja silloinkin niin, että se on kiinni. Nuoruudentavoittelusta monella on kyse ja se on säälittävää.....

Vierailija
37/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanhan lyhyen tukankin nuorentavan ja kohottavan olemusta. Eikö siis ole yhtä säälittävää leikata hiuksiin lyhyt malli?

Vierailija
38/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi jos sinulla vaihtoehtona vain miestukka :)

Vierailija
39/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla meni kyllä pointti ohi viheltäen.

Ja btw, mulla on itsellänikin hartiapituinen polkka.

-39

harmi jos sinulla vaihtoehtona vain miestukka :)

Vierailija
40/46 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa miten kaikkialla muualla maailmassa pitkät hiukset on ihan normaali vaihtoehto jopa mummoikäiselle naiselle mutta suomessa ne on "nuoruudentavoittelua ja säälittävää"... Vain suomessa nainen muuttuu kolmi-nelikymppisenä miestukkaiseksi epäeroottiseksi tädiksi (eivät kaikki onneksi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi